ik heb een vraag
hoe krijg je die ballonetjes weg in banditi source
als je je wil aan melden bijvoorbeeld en je klikt dan in je input veld komt er een ballonetje tevoorschijn hoe en wat en waar kan ik die uit zetten
ik heb een vraag
hoe krijg je die ballonetjes weg in banditi source
als je je wil aan melden bijvoorbeeld en je klikt dan in je input veld komt er een ballonetje tevoorschijn hoe en wat en waar kan ik die uit zetten
<tr>
<td>Gebruikersnaam</td>
<td align="right">
<input type="text" name="username" value="$login" onfocus="Tip('Vul hier de gebruikersnaam in die je wil gebruiken om in te loggen. Hierbij zijn alleen letters en cijfers toegestaan en hij dient tussen de 5 en 25 karakters lang te zijn.',FADEIN, 500, FADEOUT, 500, FOLLOWMOUSE, false, FIX, [getX(this,1),getY(this,0)+1], BALLOON, false, ABOVE, false)" onblur="UnTip()"
>
</td>
</tr>
<tr>
<td>Wachtwoord</td>
<td align="right">
<input type="password" name="password" value="$pass" onfocus="Tip('Vul hier het wachtwoord in dat je wil gebruiken om in te loggen. Hierbij zijn alleen letters en cijfers toegestaan en hij dient tussen de 5 en 25 karakters lang te zijn.',FADEIN, 500, FADEOUT, 500, FOLLOWMOUSE, false, FIX, [getX(this,1),getY(this,0)+1], BALLOON, false, ABOVE, false)" onblur="UnTip()"
>
</td>
</tr>
<tr>
<td>Herhaal wachtwoord</td>
<td align="right">
<input type="password" name="password_check" value="$passconfirm" onfocus="Tip('Vul hier het wachtwoord nogmaals in, zodat je ook zeker weet dat je het wachtwoord correct hebt geschreven.',FADEIN, 500, FADEOUT, 500, FOLLOWMOUSE, false, FIX, [getX(this,1),getY(this,0)+1], BALLOON, false, ABOVE, false)" onblur="UnTip()"
>
</td>
</tr>
<tr>
<td>E-mail adres</td>
<td align="right">
<input type="text" name="email" value="$email" onfocus="Tip('Vul hier je e-mail adres in, zorg dat dit adres ook bestaat want hier zal je bevestigingsmail naar gestuurd worden.',FADEIN, 500, FADEOUT, 500, FOLLOWMOUSE, false, FIX, [getX(this,1),getY(this,0)+1], BALLOON, false, ABOVE, false)" onblur="UnTip()"
>
</td>
</tr>
Toon Meer
Bedoel je de tekst die achter onfocus="Tip staat?
ja die text bedoel ik ja
die wil ik graag weg hebben
Dan kan je dit verwijderen:
onfocus="Tip('Vul hier je e-mail adres in, zorg dat dit adres ook bestaat want hier zal je bevestigingsmail naar gestuurd worden.',FADEIN, 500, FADEOUT, 500, FOLLOWMOUSE, false, FIX, [getX(this,1),getY(this,0)+1], BALLOON, false, ABOVE, false)" onblur="UnTip()"
:cheer:
-edit-
De rest ook hé
ik heb gevonden ja heel erg bedankt
weet je toevallig ook hoe ik dat wat nu zwart is de zelfde kleur grijs kan krijg zo als de rest de licht kleur grijs bedoel ik
ik weet dat ik de style css moet zijn maar krijg het niet voor elkaar
http://www.free-bird.nl/tut/html_kleur_tabel.htm
Ga naar deze site voor die kleuren:D
zoek in de bestand style.css #000000 of #000
en verander in grijs
@ mafiabase
style.css #000000 of #000
heb ik veranderd maar niks werkt
ik heb deze code nodig 969696
dat kan toch nooit 3 cijfers zijn ?
Omdat 000000 het zelfde is mag je het 3 keer doen 000
okee maar 000 heb ik niet nodig ik heb dus 969696
dan moet ik gewoon 969 doen ?
Gewoon 969696
dankje wel F.Remory u heeft pm van mij F.Remory
Met een # ervoor hé
Dus #969696
Lars
okee ik heb echt alles na gekeken maar het gaat echt niet lukken
dat zou ik wel willen
alleen weet ik zou niet welke stukje dat zou moeten zijn
ik kan je wel een link geven via pm van wat ik bedoel is dat ook goed ?
Een tip!
Je kan ook gewoon #gray, of #white doen werkt precies hetzelfde!
zwpgangster, er zijn veel verschillende soorten grijs
het is onderhand al gelukt 8-|
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!