Haha ok ja het is http://www.stellardawn.nl/ en jagex (de makers van runescape en funorb) hebben alle overige extenties opgekocht en hun site draait nu op http://www.stellardawn.com/ maarja in 2011 gaat hun spel online dus heb ik denk ik een heel groot probleem
Domein vraagje
-
-
-
Ze zullen het dan zeker claimen.. Helaas
-
Lol Jagex.:p
Die gaan ze wel claimen.
Maarja eigen schuld want je gaat me niet vertellen dat je toevallig op die naam bent gekomen.;) -
Haha ja daarvoor had ik hem eigenlijk ook gekocht (A) maarja ik vindt het best raar dat ze hem zomaar kunnen claimen
-
Dus je hebt het 'express' gedaan? Aangezien je post ook van vandaag is:
Nieuw project (Stellardawn)
Gepost door Melvin op 14 juli 2010.Denk dat je daar idd problemen mee gaat krijgen
-
Nou vond de naam wel leuk maar heb het net overlegt met een jurist die zegt ook omdat ik er toch een spel op ga draaien moet ik gewoon even kvk aanvragen en dan kan er niks meer gebeuren want ze hebben het naam merknaam nog niet vastgelegt
-
Ok, dus er is nog hoop.
-
Als je een bedrijf ben en jij heb die naam eerder geclaimd dan een ander bedrijf dan kan jij die domein van dat andere bedrijf claimen.
Stel jij heb een naam eerder geclaimt dan iemand anders kan die naar de rechter stappen en het domein claimen enkel kijken ze ook naar de registratie datum van jouw domein en de domein van de tegen partij.
En daaruit beslissen ze.
Meestal wint de gene die hem het eerst registreerde omdat je als tegenpartij dan beter hoort te kijken.
-
gewoon vragen of ze willen overkopen ?:P
-
Of je hebt geen een probleem; merkrechten hebben in Engeland maakt geen bal uit; als ze je domeinnaam willen claimen zullen ze Stellardawn als merknaam geregistreerd moeten hebben bij BOIP (B staat voor Benelux), en dat is Stellardawn niet. Jagex daarintegen wel, maar dat maakt voor jouw domeinnaam niks uit. Oftewel: Niet van de hand doen voor een klein bedrag; eventueel nog een keer een jurist raadplegen, ze hebben erg weinig kans.
-
en verkopen voor veel geld dan :p!
-
hun domein is geristreerd op:
Updated Date: 29-dec-2009
Creation Date: 28-jan-2009
Expiration Date: 28-jan-2011
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!