domeinen opruiming

• Failedblog.nl (geldig tot 20/06/11)
    Startbod 7 euro opbieden met 2 euro buynow 15 euro

Lococriminals.nl (geldig tot 1/07/11)
    Startbod 8 euro opbieden met 1 euro buynow 20 euro

Mafiacorruption.us (geldig tot 28/12/10)
    Zonder source..
    Startbod 10 euro opbieden met 1 euro buynow 25 euro

Ovalqube.be

Startbod 2 euro opbieden 50 cent buynow 5 euro

Crimz.be (geldig tot 1/06/11)
    Incl source, wel aan Cas vragen om licentie op jouw naam te zetten
    Startbod incl domein excl host: 20 euro opbieden met 2 euro buynow 40 (zoveel koste source)

swatcrime.be (geldig tot 24/05/11)
    Met source (toestemming van Nick)
    Startbod 50 euro opbieden met 3 euro buynow 80 euro

Betaling via: wallie en iDeals.

Alle domeinen op swatcrime.be na zijn exclusief host.

mvg,

MrWasted

========
    Geen Offtopics
    ========

• Hmm. Dat is wat lang, maar goed. Komt de houderwijziging er nog bovenop (prijs)? Want ik doe alles bij TransIP zodat ik de nameservers aan kan passen naar onze eigen colocated servers. :)

• Citaat van Willem

Als je verhuist naar een andere registrar dan betaal je de nieuwe registratie kosten die je moet betalen bij een nieuwe registratie.

Domein wordt dan zogeheten opnieuw geregistreerd.

Dat klopt. Opnieuw geregistreerd wordt het niet, maar zo zou je het kunnen noemen ja. Toen we nog geen gebruik maakte van DRS 5 zat het wel zo'n beetje zo in elkaar.

Er worden vaak ook kosten berekend voor houderwijzigingen. Maar daar zou ik me bij de SIDN in kunnen vergissen. Elke registrar mag dat immers zelf bepalen.

• Citaat van Linkforsoad

Dat klopt. Opnieuw geregistreerd wordt het niet, maar zo zou je het kunnen noemen ja. Toen we nog geen gebruik maakte van DRS 5 zat het wel zo'n beetje zo in elkaar.

Er worden vaak ook kosten berekend voor houderwijzigingen. Maar daar zou ik me bij de SIDN in kunnen vergissen. Elke registrar mag dat immers zelf bepalen.

Bij de .eu domeinen wordt dit wel berekent koste me 6.50 excl btw voor een houderwijziging.

• iCriminals, .eu bestaat gewoon. Check eurid.eu.

Willem, dat klopt ja. Eurid berekend dit wel. DNS.be volgens mij ook, en hier met de .pt is het helemaal erg. Die moeten echt alles van je weten. Vestigingsadres in Portugal, nummer Chambre of Commerce Portugal e.d. Net als Frankrijk met hun vestigingsadres Frankrijk.

To the point. Laten we het hierbij afsluiten en terug on-topic gaan. Ik heb eens nagedacht over FailedBlog.nl maar heb helaas geen interesse meer.

Gegroet.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!