Portfolio

• Beste CP'ers,

HEt is eindelijk zover mijn porfolio is gebased . De layout was hier alk eerder te raten als afbeelding maar nu ook als volledig gebasede versie .
    De site : klikerdeklik
    Cijfer 1/10:
    Pluspunten:
    Minpunten:
    Tips:
    Wat vind je van de code ? :

Bedankt,
    TUAG

William Vanhollebeke // Webdesigner

TUAG - The Ultimate Awesome Guy

Zoek je designer ? Stuur me pm !

• PHP
    Cijfer 2/10
    Pluspunten: /
    Minpunten: alles
    Tips: Zorg voor een wat mooiere indeling , header , lettertype (naast die foto) wat kleiner en maak een wat frissere layout!
    Wat vind je van de code ? : Is dit gesliced?:o Je kan op 2 dingetjes klikken onderaan
  • Je moet je Engels ook nog even verbeteren.
    Inplaats van 'i' moet je het met een hoofdletter doen 'I', dat staat netter omdat het zo hoort. Ook "Don't be shame" is fout, moet 'Don't be a shame' zijn. En 'Im' moet 'I'm' zijn, of I am.

Verder vindt ik het design wel mooi. En zoals Perrytje11 zegt, kijk nog eens naar de fouten in de HTML en CSS.

• Citaat van Perrytje11

Cijfer: 5.5/10:
    Pluspunten: Kleurgebruik
    Minpunten: Zie hieronder bij Tips
    Tips: Zorg dat hij op elk scherm past 8-| Bij mij is hij namelijk misvormt
    Wat vind je van de code ? : Klik

Ik kijk ff na

William Vanhollebeke // Webdesigner

TUAG - The Ultimate Awesome Guy

Zoek je designer ? Stuur me pm !

• Zo, deze komt van een bijna vierde klas Mavo kind:

PHP
    Hello everybody,
    I'm William and I'm a webdesigner.
    A webdesigner is someone who designs websites with love.
    I live in a little city called Brugges and everyday I create designs.
    Don't feel ashamed and send me an e-mail if you have a question.

Deze is gratis.
    Succes ermee, en als iemand het nog even kan checken :p

Lars

• jessewillem & Cas: Het is ook niet Don't be a shame, maar het is "Don't be ashamed.". Anders staat er: "Wees niet/geen schande/schaamte".

Cijfer 1/10: 5/10
    Pluspunten: Leuke layout, goede kleuren
    Minpunten: Slechte Engels, te template-achtig.
    Tips: Zie hierboven, praat maar gewoon Nederlands, denk dat dat ook beter bij je markt past
    Wat vind je van de code ? : Ik zou persoonlijk minder tabellen gebruiken voor je "SKILLS". Verder vind ik dit gewoon vaag:

PHP
    <tr>    <td><p style="font-size:16px;">Contact</p></td>    <td><p style="font-size:16px;">Prices</p></td>    <td><p style="font-size:16px;">Copyright</p></td>    <td><p style="font-size:16px;">Showcase</p></td>    <td><p style="font-size:16px;">WTF?</p></td>  </tr>
  • Waarom laat je het hier dan checken?
    Omg!
    Zeg dan dat het gesliced is door die persoon8-)

Cijfer: 6/10
    Layout is redelijk, spreektaal uitermate slecht en verder is het gewoon te grof. Zoals "I'm not a noob", dat is game taal en niet iets om in je portfolio te zetten.
    Ik zou zo geen zaken met je doen +o(

Lars

• Cijfer: 1,5/10
    Pluspunten: achtergrond
    Minpunten: alles
    Tips: een nieuw ontwerp maken, en uitwerken d.m.v. tekst en geen afbeeldingen...

Het is een ontzettend onoverzichtelijk geheel, dat is uitgewerkt door geen enkele zin in html, maar allemaal afbeeldingen.
    Hierbij wens ik je succes met het telkens moeten veranderen van een afbeelding, om bijvoorbeeld 1 woordje te willen veranderen op je website.

Tevens lijkt het me ook bijna onmogelijk en ontzettend depresserend om elke maal je een nieuw ontwerp hebt de afbeelding van laatste ontwerpen te moeten veranderen, etc...

En, zoals al eerder gezegd, raad ik je aan om je website toch maar gewoon in het Nederlands te zetten.

Toch nog veel succes hiermee...

• :s niet gezien bij de broncode :p ...

Dan nog een 5/10, aangezien ik het nog steeds een zeer onoverzichtelijke layout vind, ik zou eerder voor rustigere layout gaan waar alles beter staat uitgelegd en waar je meteen ziet wat en hoe.

• @lars, Tree had het eerder op alle teksten, omdat hij dacht dat die images waren.

Die fouten zijn gewoon domme fouten die niet veel te maken hebben met waar we het over hadden.

Don\'t like me?
    Have a seat with the rest of the bitches waiting for me to give a fuck.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!