Ik heb zojuist een ideetje gehad (verveelde me) om een crimelayout te maken (outgame)
Dit is mijn 1e criminallayout, geef gewoon cijfer van 4/10
En wat je er min en goed aan vind.
EERLIJK ZIJN, wees onaardig 8-)
Bedankt alvast
Mijn 1e criminallayout
-
-
-
Ik vind hem heel lelijk lijkt wel paint...
En waarom een wit vak met de layout? -
`Dat was verkeerd gegaan met print screen, hij is ook lelijk
Bedankt (xD)En het is ook paint, maar wat is het punt (4/10)
-
Ga tuts volgen ik snap niet waarom je die plaatst. :((
0/10
-
Omdat ik wil weten, dit is mijn 1e layout vancriminal.
Ik wil jullie reacties weet zodat ik mijzelf kan verbeteren.
Ik ga ook nog leren -
Dat je aan het leren bent is geen probleem, en juist hartstikke mooi. Ik moedig het ook graag aan. Doch denk ik dat je allereerst zult moeten zoeken naar een goede applicatie om je layouts in te maken. Met een applicatie als Paint ga je er nooit komen namelijk.
Op het moment dat je laat zien met een goede applicatie echt je best gedaan te hebben (lees eerst eens wat boeken) zou ik, en ik denk veel meer mensen bereid zijn te antwoorden met een fatsoenlijke review / reply.
Daarnaast, gebruik alstjeblieft kleurpalletten. Je kunt absoluut niet zomaar wat kleuren uit de lucht grijpen, wat je hier wel gedaan lijkt te hebben.
Gegroet.
-
Het is met Photoshop gemaakt want ik zie Glow, bevel en emboss.
Voor de rest vind ik de idee wel leuk.
-
JA, daarom schrijft hij zelf dat het met Paint is gedaan (c)
-
Dat moet je extreem goed zijn met pixelart, of het is paint.net:P
Opzich wel goed voor de eerste keer. Kijk vooral naar kleurenschemas; dat is waar ik ook moeite mee heb,. -
inlog button zou wel goed zijn he?
-
niet zeer slecht voor een 1e layout
-
Nou, het begin had ik met photoshop gemaakt daarna was ik met printscreen en paint verder gegaan.
Dus ik kon niet veel :p
En die login button was ik vergeten ^o) -
Maar is het nou serieus werk, of meer "ik-verveel-me-en-ga-maar-wat-doen-en-ons-vervelen".
-
-
Ke, zal het het volgende keer onthouden
:slotje: graag
-
1 tip: Laat zien dat je met photoshop werkt
-
Mensen zijn jullie nu echt zo blind? Het is met paint gedaan. Hij heeft gewoon allemaal stukjes van de layout van andere websites geript.
-
Ik mag je lettertype niet..
Zoek eens op http://dafont.com naar een criminal lettertype, of vervang die lelijke zwarte kleur.
Verder 4/10.Zoals persoon hier boven ook zegt:
Je hebt gewoon een willekeurige achtergrond kleur gepakt en daar wat plaatjes ingeplakt.Lars
-
Ja daar heb ik moeite mee, en idd ik heb EEN plaatje geript de rest van een layout die ik kreeg
Lars, welke lettertypes als ik vragen mag.
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!