Bedreigingen etc?

  • Hallo allemaal,



    Gaat lekker allemaal in deze criminals wereld..


    Voor het een of het ander wordt je al bedreigt of gedreigd dat je site wordt neergehaald.


    Ddos hier en een apache flooder daar.


    Meer mensen last van?

    Hosting Network Services. Special Firewalled hosting for crime games.
    ******
    Msn:** Stuur maar PM.

  • Ook rekening houden met het feit dat heel veel dingen worden vrijgegeven die illegaal zijn, en als de rechtmatige eigenaar hiervan te horen krijgt dan kan er wel het een en ander gebeuren... Zelfs politie en rechtszaken kunnen hierbij komen kijken, als je met de verkeerde persoon zijn voeten speelt.


    Als je dus iets illegaal hebt online staan bijvoorbeeld dan zou ik het maar rap offline halen, als ik van jouw was.

  • Ja, die is idd mooi ^o)
    Met gewoon wat ddos software krijg je de meeste al eruit gesmeten, alleen de profesionelere hackers heb je hardware matige firewall voor nodig.

  • Citaat van Robin

    Ja, die is idd mooi ^o)
    Met gewoon wat ddos software krijg je de meeste al eruit gesmeten, alleen de profesionelere hackers heb je hardware matige firewall voor nodig.


    Daarom en elk criminals spel is zeker weten geen 'target' om het maar even zo te noemen om werkelijk zoveel over zich heen te krijgen.

  • Ik heb het over klanten die naar mij zijn gekomen om hosting af te nemen.


    Deze hebben veel last gehad van bedreigingen etc.
    Daarom dat ik ook maar even polshoogte neem bij andere personen :)

    Hosting Network Services. Special Firewalled hosting for crime games.
    ******
    Msn:** Stuur maar PM.

  • Jup dat klopt maar deze mensen zijn zielig de enige wat je kan doen is zijn ip en zijn adres vinden en voor zijn deur gaan staan je krijgt nooit meer last van ze ;)


    Mensen stoppen zelfs met crimes door ddos etc

  • Rofl, en jij vind zo'n mensen zielig, maar toch zou je voor hun deur gaan staan.


    Wel, nu ben ik er 200% zeker van dat zeker jij nooit zoiets zou doen, en als je het doet wat ga je dan doen?

    Don\'t like me?
    Have a seat with the rest of the bitches waiting for me to give a fuck.

  • Citaat van W0utR

    Rofl, en jij vind zo'n mensen zielig, maar toch zou je voor hun deur gaan staan.


    Wel, nu ben ik er 200% zeker van dat zeker jij nooit zoiets zou doen, en als je het doet wat ga je dan doen?

    Ze hebben hier altijd hun stoere praatjes he. Als je bij hun langs gaat weet je ook zeker dat de politie geen verdere zaken zal doen... Top idee kiddo

  • Zo had ik Gun-Time.nl deze source was al gauw door een Criminals ripper geript en werdt gewoon verkocht op Sitedeals.nl...


    Niet egt een leuk gezicht als je je eigen site te koop ziet staan.


    Hier heb ik direct over naar SD gemailt, en die heeft de deal verwijdert, de sites die de source gebruikten namen dit snel op, en kregen een unieke source van SD cadeau als bedank..


    Ontopic; Ja heb verscheidene berdrijgingen gehad, maar dat zijn gewoon pubers die denken dat ze een Game leider kunnen beinvloeden.


    Echter zal ik nooit bang zijn dat mensen aan mn deur komen, want zit nog voor bijna 3.5 jaar in engeland :P

  • @Nilas
    Hier nog een die er last van had, heb gezegd je doet je best maar als jij er een harde van krijgt :cheer:


    Bedreiging aan de deur nooit gehad, mogen ze proberen toch niet bang daarvoor.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!