Originele Script

• Weet iemand misschien waar ik het originele Banditi script kan downloaden? Die op CriminalsPoint staat is een clone, en ik wil de source zelf een beetje proberen om te bouwen om een beetje ervaring op te doen dus raad me geen OSBanditi aan.

Voor degene die van plan zijn te zeggen; unbug een andere source of deze source zit vol met bugs enzo;

Reageer beter niet:P

EDIT: Zie 5de reactie voor andere info!

• Citaat van Mife

Het originele banditi script bestaat niet. Enkel clones :p

en waar word een clone van gemaakt ?? van het orgineel toch ? of heb ik dat verkeerd

dus er zal vast wel ergens een orgneel zijn

• Heb gewoon de source die op CP staat gedownload dan maar. Weet iemand misschien de bekende bugs? Wat ik tot nu toe uit het forum heb kunnen opmaken is het volgende;

Forum: F5 Bug ( Als je een topic aanmaakt, en je drukt op F5 komen er meerdere topics. )
    Dodenlijst: Je wordt niet uitbetaald als je iemand vermoord.
    Dood: Als je dood ben, kan je gewoon verder spelen.
    Blackjack bug: Wanneer je blackjack hebt word de 1,5 winstgeld niet uitbetaald.
    UBB-Bug: Er is een UBB bug, die voorheen was gefixt, maar niet in deze RAR file is meegegeven. Wie hem heeft, post hem aub!
    Veiling: +/- bug
    Vliegveld/station: Als je naar Catania reist, zegt die dan je in Corleone bent en andersom?
    Familiebank: +99999+ bug
    Loterij bug: Je wordt niet uitbetaald als er meer dan 1 speler heeft gewonnen hoort 3 prijzen te komen maar komt geen prijs en geen melding wie er heeft gewonnen ook de winnaar krijgt geen melding.
    Hoger lager bug: Als je alles goed hebt geraden en bij de prijs van 12,500 komt word die niet uitbetaald.

• De bank: +/-
    Familie bank: +/-
    die moeten er nog bij

• Citaat van Terr0r

en waar word een clone van gemaakt ?? van het orgineel toch ? of heb ik dat verkeerd

dus er zal vast wel ergens een orgneel zijn

Nee..

Waarom een clone maken als er een origineel is?

Als je niks weet,moet je ook niet spreken,Terr0r ;)

• Citaat van Mife

Als je niks weet,moet je ook niet spreken,Terr0r ;)

uhmm beste Mife

hoe wil jij ergens een clone van maken als het orgineel er niet is ?

heel simpel hoe wil jij een cd gaan branden van 538 smash dance hits als jij die niet hebt ? dat gaat dus niet

en ga niet zeggen dan donwload ik die
    want als jij die niet hebt kan jij die niet branden

dus dat is het zelfde met het banditi source hoe wil jij in vredesnaam een clone maken als het orgineel er niet is

Groeten Terr0r

dus Mife Als je niks weet,moet je ook niet spreken,

• Lol grapje zeker?
    Een clone is een namaak , ze kijken naar de opties van de originele source op hun site en maken deze gewoon na..
    Dus jij weet niet waarover je spreekt , waarom zou je een clone maken als je een origineel hebt..

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!