Beste leden,
Ik wil een blog beginnen, maar ik wil een blog hebben. We spreken hierover blogsoftware zoals Wordpress e.d.
Maar hiervoor heb ik geen zin (te uitgebreid).
Wie weet er een simpele?
Dank u!
Beste leden,
Ik wil een blog beginnen, maar ik wil een blog hebben. We spreken hierover blogsoftware zoals Wordpress e.d.
Maar hiervoor heb ik geen zin (te uitgebreid).
Wie weet er een simpele?
Dank u!
tumblr
Voor op je eigen site te zetten.
Dus een source.
Je kan je tumblr ook laten doorlinken naar je eigen domein, dan lijkt het alsof hij erop staat.
En anders gewoon wordpress, simpel, snel, en als je alle features niet nodig hebt, gebruik je ze gewoon niet
Ik wil iets simpelers, anders zou ik het niet vragen.
Ok, ik leg het in stappen uit. Je kan het doen op 2 manieren;
1. Als het toch maar simpel moet zijn, kan je het zelf scripten.
2. Je volgt mijn onderstaande handleiding;
Handleiding;
1. Ga naar Google
2. Typ in simple blog script
3. Kies het script dat je wilt uit
Nou moet ik toegeven, dit was zelfs voor mij nogal moeilijk...........
Had het al gedaan, kom ik op site's zoals Wouter aangaf.
Iets waar jullie eventueel ervaring mee hebben.
Ik zie echt het probleem met wordpress niet, je wilt een simpele blog, dus waarschijnlijk wil je gewoon posts kunnen maken, dat kan wordpress toch?
Of je wilt geen tijd steken in het maken van een layout, er zijn duizenden templates te vinden voor wordpress, upload, activeer en klaar.
Kan het nog simpeler?
Tijd voor layout is er wel ;).
Ik wil gewoon een simpele blogsysteem omdat andere mensen ( niet met ervaring ) er ook zullen mee werken.
Is dit niet iets:
Voorbeeld site: http://weblog.aklmedia.nl
[offtopic]Gevonden op webhostingtalk.nl[/offtopic]
Wordpress..
FerhatR, mensen zonder ervaring kunnen perfect werken met wordpress, er kunnen accounts aangemaakt worden voor mensen die enkel kunnen posten, en die mensen krijgen dan niet alle opties, ze kunnen enkel nieuwe posts aanmaken en bewerken.
Wordpress is gewoon de perfecte optie voor wat jij wilt
Maar ik wil het niet. Staat ook al in starttopic.
Ik vraag een andere, simpelere blogsource.
Veel plezier dan met je zoektocht, volgens mij weet je gewoon niet wat wordpress juist inhoud, het is gewoon simpele blog software.
Eigenlijk iets wat jij wilt is gewoon een tekstveldje en een knopje om te publishen?
Ga trouwen met Wordpress anders :cheer:, ik zal getuigen.
Ik wil een simpele blog, geen Wordpress met al die plugins. Beginners zullen er niet mee kunnen werken.
A.u.b. nu ontopic. Dank je Wouter voor je moeite. [offtopic]Je mag de PHP kussen..[/offtopic]
Het moet de volgende functies hebben:
Blog maken, veranderen en verwijderen
pagina's toevoegen
aanmeldfunctie met verschillende rechten
That's it. Anders is er een budget beschikbaar.
Heb je je er in hemelsnaam wel in VERDIEPT? Check dit: http://my.scriptscoop.com/
Komt aardig overheen met wat je wilt, niet?
Is er een blog bij?
Nee. Toon je zelf wel wat initiatief? Nee. Is het zo moeilijk om zelf wat te maken? Als het een beetje netjes gescript is, dan kan je er zelf ook een uitbreiding op schrijven. Zeker als je jezelf aanbiedt als scripter.
Daarbij vraag je in je topictitel om "Best blog software". Zoek eens op google naar die term. Wat staat er in de titel van het eerste resultaat? Juist, WordPress. Vind je het gek dat dit je word aanbevolen?
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!