@Stan
Dit had je kunnen verwachten bij een persoon als Ferhat;)
@Stan
Dit had je kunnen verwachten bij een persoon als Ferhat;)
Ik heb de background al :p
Ik heb ze niet gegeven en ben ze kwijt (Windows 7 erop gegooid..)
Citaat van stanLayout 2 en 3 zijn van mij althans 3 heb ik gemaakt en in 2 is alleen de kleur veranderd
Maar hierbij zijn de rechten bij Ferhat en niet bij Mife. Dus wil hier graag een verklaring voor. Heb tegen Ferhat ook duidelijk gezegd dat dit met een licentie werkt.
Hij werd 1 maal verkocht en Ferhat mocht hem (mits hij dat even meld tegen mij) hem weer aan 1 persoon doorverkopen.
Nouja dan zijn layout 2 en 3 illigaal verkregen. Ik zeg :slotje: op dit topic.
En bannentje aan meneer Mife.
[offtopic]gewoon permanente ban![/offtopic]
OMG stan deze heb jij geruild voor crimeparadise man dit is al de 2de keer dat je zoeits doet GVD ...
Dat was Ferhat niet Mife or something like that
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 20.06.10 17:25:41:
stop met het gebruiken van drugs en hou gewoon je orginele naam
Dat was wel ik !!!
Dat was Starlife, --> Dat ben ik (Echte naam : Fekri Darkaoui)
Kom op msn
Hmm zit al heel de tijd op MSN hoor heb eigenlijk ook geen zin om het te checken. Verkoop hem maar dan...
In mijn licentie lijstje staat echt Ferhat M. maarja het zal wel.
Stan .. dat kan niet, ik had al meer dan 5 maanden geleden alle rechten over deze layout gekregen :O
Je hebt blijkbaar een slecht geheugen,want in deze topic kom je af dat je hem aan mij had gegeven om hem te slicen
CitaatBlijkbaar ligt het aan mijn geheugen...
Open hem maar weer ik ga Mife zijn woorden niet in twijfel trekken. Heb ik ook geen tijd voor.
Hierbij geef ik aan Mife het recht om die layout te verkopen
Topic weer geopend!
Dankje R-Mijnten...
Dudes het is toch opgelost zo :cheer: Mife mag hem verkopen heb gewoon een foutje in administratie gemaakt.
Aanbod geldt nog steeds!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!