Where is Fred? Have you seen Fred?

Praat maar lekker
- jgdonleach
- Closed
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
External Content www.youtube.comContent embedded from external sources will not be displayed without your consent.Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.
S.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 14.06.10 23:05:10:
He is having sex with DaphneS.
-
Ooh! Youth sentiment. Lovely! Jinkies, I get the creeps of it...
-
Yikes! Do we really look that redicilous?
-
Hmm, Shaggy is banned. Laat ik dan ook maar meteen Nederlands gaan praten. Leuke alter-ego's hier. Hoop dat het een signaal afgeeft aan de crew. Naar mijn mening zijn er teveel mensen in de crew, die langs elkaar heen communiceert. Kan het mis hebben, ik kan ook alleen het halve verhaal, maar toch. Hoop dat het nog goed komt met CP, en dat het niet vol komt te staan met topics van leden die "goed" proberen te zijn en ondertussen de 312456ste particuliere poging zijn die probeert CP omhoog te krikken, zonder daadwerkelijk nagedacht te hebben. En daarmee dus hun beste been voort willen zetten bij de crew, zodat ze eindelijk "status" hebben. Nee.
-
Scoob, Shaggie? :((
-
wtf?
zometeen de hele scooby doo gang hier.
jippie(L)(L)(L)
-
Scooby-Doo is cool (h)
Verslavende animatie serie :p
-
ja en ik heb er zelfs nog een game van voor de nintendo 64:$
-
haha (c)
Maar ik ben es slapen...
-
ja k ook
-
Scooby Doo en Shaggie zijn weer terug. Voorgoed!!!!!!
-
Ja, totdat Shaggie en Scooby-Doo weer in het rood staan, dit keer zonder sterretje.
-
Wie zouden dat toch zijn |-)
-N en Su
-
Nick en Simon.
Rosanne ik weet dat er heel veel mannen zijn, elke keer weer een ander en mij doet het pijn, want jouw liefde waarmee je me soms verblijdt, diedeliedeliediedeliede liefde voor altijd. -
@Stan, this Su niet
-
Mijn naam is Suzanne
Dat rijmt op Rosanne -
*zucht*
-
*kuch*
-
1 Woord: Kleuters.
De nietszeggende reactie waar ik voor verbannen was, was nog niets vergeleken met deze onzin.
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!