CP Bugs

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Geachte heer/mevrouw Skynet/Nick/Extreme,


    Met betrekking op het bericht dat ik zojuist verstuurd heb, vraag ik u bij deze vriendelijk een vluchtige blik te werpen op uw postvak IN. Hierbij vermeld ik u onder andere persoonlijke gegevens, die niet in verkeerde handen dienen te vallen.


    Hopende op uw begrip en reactie sluit ik deze brief nu af.


    Hoogachtend,
    Shaggy Shaggie.
    Sesamstraat 32
    5252GB Sesamstad
    0900123456

  • Hebben jullie nog steeds niet door wat er nu eigenlijk met de offtopic categorie wordt bedoeld? Offtopic betekent dat het niet gaat over een van de topics (topic = onderwerp) waar CP eigenlijk over gaat. Het gaat dus niet over scripting of dergelijke.


    Het is echt geen vrijkaartje om een lekker los te gaan en alleen maar onzin te plaatsen waar niemand wat aan heeft.


    Dus hou je a.u.b. aan het onderwerp hier, anders gaan er een stel banpuntjes vallen. Begin namelijk ernstig het idee te krijgen dat er hier enkelen rondlopen om niks bij te leren of mensen te helpen, maar alleen maar om de boel te verzieken.


    Als je commentaar op de crew of een crewlid hebt mag je dat naar mij toe sturen, maar deze onzin ga ik NIET accepteren. Los graag iets makkelijk op zonder consequenties, maar zo te zien werkt dat hier niet.

  • Citaat van Axl_H

    [offtopic]Nok ff met al die offtopic zooi, is je doel nu gewoon om CP te vergallen?[/offtopic]


    dan moet je bericht sturen naar Meneer koen of hij het catogorie "de lounge" wilt verwijderen want wij hebben recht om bij de lounge offtopic topics aan te maken!

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!