Lay-out major-crime v2

• beste leden,

Voor mijn volgende project ben ik toch op zoek naar een geschikte ingame en outgame lay-out. Iedereeen weet natuurlijk dat dit zal gaan over de source die hier op cp zal aangeboden worden.

De personen die een fatsoenlijke lay-out insturen krijgen dan ook de afgemaakte source gratis binnen!

Ik hoop dat er mensen geintreseerd zijn en iets voor me kunnen beteken:)

Groetjes,
    Rick

This is ten percent luck, twenty percent skill
    Fifteen percent concentrated power of will
    Five percent pleasure, fifty percent pain
    And a hundred percent reason to remember the name!

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Deze is weer in zeer slechte status gesliced inderdaad. (sorry)

Overigens natuurlijk ook een free layout of hij zat in een source want ik ken hem ergens van. Is hij wel vrij te gebruiken dan? en is er een psd van te beschikken?

Groetjes,
    Rick

• Beste leden,

Voor de duidelijkheid ik ben dus wel opzoek naar een gratis lay-out aangezien ik eerst gewoon nog niet kan investeren in dit project.

Je krijgt als beloning later voor free de source.

Groetjes.

• Oke anders had je de layout mogen hebben daarvoor poste ik het;)

Ik ben nu al weer aardig bekend onder onze forum leden. Hallo ik ben Luc, en ben verbannen omdat ik iets over Koen zei, wat vinden jullie hiervan pb me!

• excuses:)

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 15.06.10 11:46:15:
    Helaas, heb ik nog steeds geen geschikte lay-out gekregen om te gebruiken voor de v2. Waarneer dit niet zal gebeuren zal ik dus nog niet beginnen met de v2 van Major-Crime.

Ik hoop dat er dus nog mooie aanbiedingen komen die bereid zijn de lay-out in eerste in stantie gratis weg te geven in ruil voor later de source.

• @RiiCky

Dus als Wij niet een gratis layout kunnen regelen voor JOUW source, waar JIJ mee wilt verdienen ga je het meteen niet meer doen? Alleen omdat je niks uit te geven hebt? Het lijkt nu wel alsof je ons chanteert hier, dat als wij geen layout voor je hebben je de source niet maakt.

Dan maak je hem toch lekker niet gozer! Niks is gratis, en als je echt niet anders kan zoek je een gratis HTML template die je vervolgens ombouwd.

• @project B.
    Op mensen zoals jij wil ik helemaal geen commentaar geven maar goed. Ik zeg hier dus dat ik dan nog niet kan beginnen, dat betekent niet dat ik het niet zal doen?

Als je commentaar hebt en je hoofdleteers wil gebruiken doe het dan op de juiste manier en lees eerst goed;)

Zwakzinnige actie helaas.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 15.06.10 13:00:01:
    Oja, PS. ik ben voor jou geen gozer maar gewoon rick;)

• Dit project is juist om criminalspoint te helpen niet om criminalspoint kapot te maken door gratis lay-outs te werfen. Genoeg offtopic.

• Citaat van RiiCky

Dit project is juist om criminalspoint te helpen niet om criminalspoint kapot te maken door gratis lay-outs te werfen. Genoeg offtopic.

Rick
    Dit is niet offtopic...
    Criminalspoint te helpen? Je geeft de luie leden meer pap in hun mond... Ze gaan nu denken dat iedereen alles gaat maken voor hun laat ze zelf eens iets maken...

En voor een 10tje dat je kwijt bent zal het niet komen zeker? man zeg...

Sorry dat ik het zeg hoor maar dit is echt het laagste dat ik nu al ken... Als je geen geld hebt voor een project waarom begin je er dan aan?

Werk dan samen met iemand die wel een budget heeft om een layout te laten maken...

En waarom geen gewone html template? ze moeten hier ook niet allemaal te lui worden hoor om alles erop en eraan te krijgen :}

Laat ze zelf ook maar wat werken... Gaan ze misschien inzien dat ze zo niet door het leven kunnen...

S.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!