Willem Je mag me negeer hoor
Lig ik niet wakker van
Darsstar edit: En ik ben je zat, maar daar lig ik gelukkig niet wakker van =]
Willem Je mag me negeer hoor
Lig ik niet wakker van
Darsstar edit: En ik ben je zat, maar daar lig ik gelukkig niet wakker van =]
Darsstar jij bent soms vreemd maar iedereen is het met me eens dat jij respect verdient jij treedt als 1e op(A)(xD)(xD):k(a):D:cheer:8-|
Algemeen, voor Spanje en Nederland zullen ze hun eerste wereldtitel kunnen winnen.
De kans hier op is dus 50% voor Nederland. Ook hoop ik dat dit gebeurd.
[offtopic]Hopelijk zijn er geen stieren daar met al die oranje vlaggen (al zijn stieren kleurenblind xD)[/offtopic]
http://www.rtl.nl/components/a…derland-oranje-spanje.xml
Dit is de link die jullie gaat laten zien dat Spanje wint, maar zoals gezegd, eerst zien dan geloven.
Die octopus heeft geluk, maar zelf hoop ik ook op winst voor Spanje. Tot nu toe is dat mijn favoriet!:cheer:
@PrpjectB geluk als je zelfs een nederlaag kan voorspellen voor Duitsland, tis gewoon een gave. Paul wordt ook bedreigd door fanatieke Duitse fans las ik?
Klopt, maar waar slaat dat nou weer op XD Alsof hij "bepaalt" wie de wedstrijd wint. Het is slechts een voorspelling, het is niet zo dat hij echt invloed heeft ofzo hoor:S
Citaat van Luchttp://www.rtl.nl/components/a…derland-oranje-spanje.xml
Dit is de link die jullie gaat laten zien dat Spanje wint, maar zoals gezegd, eerst zien dan geloven.
Ik knuppel dat beest nog liever dood.
Citaat van FerhatRAlgemeen, voor Spanje en Nederland zullen ze hun eerste wereldtitel kunnen winnen.
De kans hier op is dus 50% voor Nederland. Ook hoop ik dat dit gebeurd.
[offtopic]Hopelijk zijn er geen stieren daar met al die oranje vlaggen (al zijn stieren kleurenblind xD)[/offtopic]
http://www.rtl.nl/components/a…voorspelt-altijd-goed.xml
en deze parkiet voorspelt nederland 8-|
maar de octopus heeft meer ervaring:):P parkiet heeft alleen vanaf kwartfinales voorspeld.
Maar als je nu eens op teams kijkt, Spanje heeft een geweldig team die mooi voetbal speelt. Nederland heeft bewezen dat ze dat niveau ook kunnen halen.
Kijk als Nederland voetbalt zoals tegen slowakije of de poule wedstrijden word je afgestraft door Spanje.
Maar ze laten elke wedstrijd zien hoe goed ze kunnen voetballen met mooie combinaties van kuyt robben en sneijder. Ze moeten dit voetbal vasthouden en zorgen om zo aanvallend mogenlijk te voetballen want Spanje op de counter niet echt hun ding. Ze zullen altijd voor stijl gaan dus hebben een goed gefundeerde aanval nodig.
Als Nederland blijft aanvallen komen de Spanjaarden onder druk te staan en kijk maar dan komt hetzelfde als Brazilie dat is de enige mogenlijkheid.
als als als, als mijn kat een koe was kon ik ze melken ...
1 kat wordt meervoud(ze)->koe wohoe!:D
uhu en een octopus genaamd paul:D
@Stan
Mannetje: Kater
Vrouwtje: Poes
Aaah ik slaap excuus hahaha (xD)
ik heb gehoord dat nederland 50% kans heeft om winen
En Spanje 69% kans heeft om winen
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!