Nederland scoort net anders wel even 1 punt en net 2 kansen laten verschieten.

WK 2010
- Joshua
- Closed
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
De katwijker uit mijn dorp maakt de 2 - 0 :D:D:D:D:D:D:D:D:D
-
WAHOE! 2-1 WINS, penalty was onnodig..
-
Wel nodig, duidelijke overtreding
-
Penalty was 'Zéker' onnodig.
Je zag echt duidelijk dat Stekelenburg hem niet liet struikelen.. -
-
Stekelenburg raakte hem inderdaad niet, maar kan me voorstellen dat de referee dit niet zag aangezien wij het ook pas duidelijk konden zien na een stuk of 2-3 herhalingen.
-
-
-
Drm moet Chili ook winnen dan heeft NL een minder sterk tegenstander in de Kwart finale en dan gaan ze makkelijk door naar de Halve finale.
-
-
Ik weet het zo niet hoor, maar als Chili wint van een topploeg zoals Brazilië gaat Nederland echt geen zwakke tegenstander hebben hoor.
-
Klopt ze krijgen het alleen maar moeilijker, maar daar gaat deze hele WK tenslotte om, kijken wie de sterkste is.
Kan alle kanten uit, je kan niks voorspellen, straks wint NED wel en wat gaan we dan zeggen, geluk ?
-
Nederland heeft al geluk gehad dat ze wonnen van slowakije, voor hetzelfde geld waren ze verloren
-
Nee , want ze hebben wel een goede ploeg..
Maar wereldkampioen worden ze niet , als chili van Brazilië wint(wat al een wonder zou zijn) dan wint Chili ook van Nederland..
Zelfs Spanje had op momenten moeite tegen Chili.. -
-
Slowakije heeft een paar zeer goede kansen gehad, jammer dat hun spits het nooit kan afmaken, maar ik vond Nederland nu niet echt zo goed spelen hoor.
-
Ze speelde niet goed maar er zijn er wel 2 gemaakt waarbij de 2e doelpunt toch echt open en bloot geschoten kon worden.
1e doelpunt was van Robben, die vond een mooi hoekje, gewoon een gelukstreffer.
En Nederland heeft ook mooie kansen gehad, maar als je ze niet neemt ga je ze ook niet krijgen.
Slowakije heeft verloren Nederland is de winnaar van deze poel, kunnen we niet blij zijn?
-
Nee, we kunnen niet blij zijn
** cries in a corner **
Zolang we maar mooi voetbal krijgen maakt het niet uit wie er wint, ik denk eerder dat Duitsland het dit jaar gaat halen.
-
Ik zet me geld toch op Argentinië
Duitsland legt er in de kwart finale ook uit, ze moeten zaterdag tegen Argentinië.
PHP
Toon Meer--------------------------------------- Stand Groep B G W G V P Argentinië: 3 3 0 0 9 --------------------------------------- Stand Groep E G W G V P Nederland: 3 3 0 0 9 --------------------------------------- Stand Groep D G W G V P Duitsland: 3 2 0 1 6
Duitsland heeft er al een verloren, als Argentinië nu wint is het "schade deutschland alles ist vorbei" :cheer:
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!