Stats

  • Hoi,


    Ik vroeg me af wat jullie behaalde resultaten zijn met bezoekers op websites...


    Ik heb met een website die slechts 5 dagen oud is gister een perfect resultaat gehaald (binnen 5 dagen). De 6de dag (6 juni) was 's ochtends om 6 uur ge-update, dus morgen om 6 uur 's ochtends is er een nieuwe update, maar alsnog 400 bezoekers in 6 uurtjes.


    Screenshot:


    Het is allemaal real-human traffic, geen cheap traffic als (dutchleader.nl).


    Ik heb nog meer websites, maar daar ben ik vooral aan het experimenteren met promoten.


    Mvg.
    GodBorn

  • Hmm, doe je goed. Ik zit op net 1000 bezoekers in de maand met FBIwars.nl. Binnenkort campagne starten om het te promoten. Met een andere (ringtone)-site heb ik iets van 1200 bezoekers in de maand.

  • Citaat van Robin

    Waarom wil je zo graag je stats bekend maken op internet?


    Als je het niet wilt dan doe je het toch niet? Niemand die je commandeert? Tis toch wel leuk om behaalde resultaten te bekijken?

  • En wat stel jij je voor bij promoten?


    Aan je stats te zien lijkt het eerder dat je op dag 5 & 6 is goed hebt liggen spammen op verschillende andere websites.


    En dan nog is het nu al veel te vroeg om conclusies te trekken, het gaat er niet om hoeveel bezoekers je hebt, het gaat erom hoeveel bezoekers terugkeren naar je site.

    Don\'t like me?
    Have a seat with the rest of the bitches waiting for me to give a fuck.

  • Citaat van W0utR

    En wat stel jij je voor bij promoten?


    Aan je stats te zien lijkt het eerder dat je op dag 5 & 6 is goed hebt liggen spammen op verschillende andere websites.


    En dan nog is het nu al veel te vroeg om conclusies te trekken, het gaat er niet om hoeveel bezoekers je hebt, het gaat erom hoeveel bezoekers terugkeren naar je site.


    Ach ach ach wel snel zo conclusie trekken... Ik moet maar eens screenshot maken van de bezoekers hoelang ze gemiddeld op de website blijven, dan zie je dat het quality bezoekers zijn.


    En zoals ik al eerder aangaf 'viral content'. ;) Dag 6 laatste update was om 06:00 AM dus morgen 06:00 zie je daadwerkelijk de statistieken van dag 6.

  • Je spreekt wel over viral content enzo, maar welke technieken heb je daarvan toegepast, iedereen kan tegenwoordig iets viral laten gaan, maar dat wilt niet zeggen dat hun campagne effectief was.


    Maar zoals ik al zij, toon binnen een week ofzo je stats is, als ze dan nog even hoog zijn is je campagne gelukt, als ze dan al veel lager zijn is het niet gelukt.


    Want op je site heb je nu 3199 visit (zijn het unieke bezoekers?), dat wilt zeggen dat elke bezoeker gemiddeld 3 keer op een link geklikt heeft.


    Tenzij het een heel kleine site is zie je dat mensen er niet veel op doen.

    Don\'t like me?
    Have a seat with the rest of the bitches waiting for me to give a fuck.


  • 1. Niemand gaat ze technieken vertellen, traffic = geld, dwaas.
    2. Weet je uberhaupt wel wat viral content is?
    3. Je ziet toch dat het unieke bezoekers zijn, en 1 bezoeker kan 100 x geklikt hebben op de site terwijl de ander 1 x, denk is na en niet gelijk evenredig delen.


    Ga eerst is paar keer lezen wat jezelf zegt.

  • 1. Het is niet dat iedereen technieken uitvind, elk reclame bureau gebruikt zelf meestal dezelfde technieken
    2. Weet jij uberhaupt wel wat het is?
    3. En je punt is, statistieken zijn gebaseerd op het gemiddelde, en je gemiddelde is dus 3 kliks per bezoeker ...


    In plaats van zo aanvallend te reageren zou je beter mijn reactie's lezen, het feit dat ik hier zelf nergens een url zie staan naar je site is al heel raar.
    Je zegt zelf niet over wat voor site het gaat, dus echt spectaculair is het niet.


    En ja, ik weet uberhaupt wel wat viral content is, je bent dus niet de enige die een vak als marketing op school krijgt ...

    Don\'t like me?
    Have a seat with the rest of the bitches waiting for me to give a fuck.

  • Citaat van W0utR

    1. Het is niet dat iedereen technieken uitvind, elk reclame bureau gebruikt zelf meestal dezelfde technieken
    2. Weet jij uberhaupt wel wat het is?
    3. En je punt is, statistieken zijn gebaseerd op het gemiddelde, en je gemiddelde is dus 3 kliks per bezoeker ...


    In plaats van zo aanvallend te reageren zou je beter mijn reactie's lezen, het feit dat ik hier zelf nergens een url zie staan naar je site is al heel raar.
    Je zegt zelf niet over wat voor site het gaat, dus echt spectaculair is het niet.


    En ja, ik weet uberhaupt wel wat viral content is, je bent dus niet de enige die een vak als marketing op school krijgt ...


    Je zet jezelf keer op keer voor schut he? Ik weet echt niet wat jij onder viral content verstaat? Ook al zou ik een URL plaatsen, kan ik dit doen, maar wat betreft SEO? Ja ik kan url verkorter nemen, maar geen zin? Hoezo wil je de website zien terwijl ik al aangaf dat het VIRAL CONTENT beschikt? Dan weet je toch al genoeg?


    Ga buiten knikkeren plssss

  • Jij kan dus geen deftige discussie voeren he.


    Dat versterkt alleen maar mijn punt dat je er zelf totaal niks van afweet en dat je enkel naar hier kwam om op te scheppen over hoe goed je kan spammen.


    Citaat

    Hoezo wil je de website zien terwijl ik al aangaf dat het VIRAL CONTENT beschikt? Dan weet je toch al genoeg?


    Citaat

    Ik heb met een website die slechts 5 dagen oud is gister een perfect resultaat gehaald (binnen 5 dagen).


    Wat is dan het verschil tussen je zogezegde viral content en de website waar je over sprak?


    En zoals ik al gezegd had, misschien moet je maar eens goede argumenten geven in plaats van telkens in discussie te gaan.


    Vertel misschien eens of je campagne gelukt is, heb je de juiste bezoekers aangetrokken?
    Vanwaar kwamen je bezoekers, wat wouden je bezoekers zien?


    En als je nu totaal niks uitlegt maar gewoon met mij probeert te discussiëren weten we genoeg.

    Don\'t like me?
    Have a seat with the rest of the bitches waiting for me to give a fuck.

  • Aub hou is op met het woordje Viral content. Echt zeer vervelend hoe vaak je dat woord zegt.


    Daarnaast, doe je een poging tot opscheppen. Dus je bent een grote knul :cheer:


    Kan je nu andere dingen spammen hier op deze site wat meer nuttig is voor ons allemaal?


    Maar trouwens je hebt 0,0 bewijs dat het echt bezoekers zijn en niet van een autosurf is of ingekochte bezoeken. Want je praat als een grote kerel, dan moet je echt niet hier gaan rondhangen maar meer bij sitedeals.nl bijv en daar je methode aanprijzen.

  • 1. WoutR - Vandaag al 3000 +- bezoekers met 3x zoveel hits
    2. vergeten - Pardon? Aan je woorden zet je heel CP voor schut ivm sitedeals.nl? Ik heb dit criminals wereldje en dat sitedeals wereldje allang gehad, ik zit gewoon bij me oude roots weer op te scheppen ja. Mja hoe zou jij viral content anders willen omschrijven dan sukkel, niemand heeft je gevraagd te reageren? Zoals ik al eerder zij weet ik van mezelf dat het geen cheap-traffic is, als ik volgens jou daarom lieg wie help ik hiermee dan?
    3. Willem - WoutR begint van 'je kan niet zien of je campagne is gelukt, pas over een week', wie heeft uberhaupt hier gezegd dat ik zei dat me campagne was gelukt?????

  • Zoals ik al veel gezegd heb, het aantal bezoekers maakt echt niks uit, dat zou jij toch moeten weten als je er zoveel van af kent?


    Als ik wil kan ik ook makkelijk 1000+ bezoekers naar mijn site halen, maar waarom zou ik?
    Ik heb lieven 100 mensen die elke dag terug komen dan 1000 mensen die maar 1 keer langskomen.


    Wat ik mij af vraag, wat versta jij eigenlijk onder "viral content"?
    Misschien moet je dat al is uitleggen.

    Don\'t like me?
    Have a seat with the rest of the bitches waiting for me to give a fuck.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!