Linux download

  • Als je niets van Linux afweet raad ik je Ubuntu aan, hiervan kun je een liveCD maken. Bekijk de bijgeleverde handleiding hoe je dit kunt doen.


    Zelf beschik ik over de 'orginele' Ubuntu CD die je via de site kunt verkijgen(gratis) in 4 weken.

  • Ik had ook ubuntu gedownload, maar ook deze kreeg ik niet goed op de cd, het zijn .iso bestanden die worden uitgepakt. wanneer ik ze op de cd zette, maar toen ik ubuntu er eindelijk goed ophad gaf hij aan dat de cd ongeldig was. En het is meer om even te kijken hoe linux beetje in elkaar zit dus die gratis cd vragen heeft voor mij niet veel nut. Dan ga ik er weer liever xp op zetten.


    Mvg, Luc


    P.S ik heb: Ubuntu-8.10-desktop-i386.iso gedownload & pclinuxos-2009.1.iso

  • Citaat

    Ik had ook ubuntu gedownload, maar ook deze kreeg ik niet goed op de cd, het zijn .iso bestanden die worden uitgepakt. wanneer ik ze op de cd zette, maar toen ik ubuntu er eindelijk goed ophad gaf hij aan dat de cd ongeldig was. En het is meer om even te kijken hoe linux beetje in elkaar zit dus die gratis cd vragen heeft voor mij niet veel nut. Dan ga ik er weer liever xp op zetten.


    Mvg, Luc


    P.S ik heb: Ubuntu-8.10-desktop-i386.iso gedownload & pclinuxos-2009.1.iso


    Je moet gewoon bij Nero "afbeelding op cd branden" nemen en dan op CD branden.. In BIOS instellen dat ie eerst op cd's nakijkt en dan insteken die handel ;)

  • http://www.pendrivelinux.com en dan klik je links op CoLinux.


    Ik denk dat je dat wel aardig relaxd vind ^^.

    Koen, toppunt van zieligheid, ja dat heb je zelf begaan.
    Je komt er niet zomaar mee weg, je hoort nog van ons.
    Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!