Beste CP-ers,
Ik open dit topic omdat het eens moet afgelopen zijn met de onzin op CP! Joshua was eerste met alle respect maar de zwakste van het team. En nu moet hij al het forum werk alleen doen want de rest zie ik niet van de crew. En patrick is ook een slechte aanvulling aan de crew dat heeft hij gister wel bewezen. Maarja laten we hem de tijd gunnen.
Ik kreeg net dit bericht:
mijn post werd verwijderd om deze reden
[/quote]Alleen reageren als je een foto hebt geplaatsd![/quote]
Als je dit een reden vind naast de spelfouten langs. Dan hoor je zeker niet op CP te zijn want dan kun je niet logisch nadenken. En dus zeker niet in de crew te zitten.
Dus ik mag mijn mening niet over iets geven omdat ik geen foto heb geplaatst? Waarom omdat ik niet aan hyves etc. doe dat ik heel mijn pc niet wil gaan afzoeken naar een foto. En daarom mag ik mijn mening niet geven.
Wat een onzin, niveau van CP daalt niet alleen door de bedreigende 13 jarige leden maar ook door de klote aanvulling van de crew.
Sorry mensen ik ben 21 denk op HBO niveau minstens. En ik moet mij de les laten lezen door iemand van 14. Die geen goed gegronde stellingen kan geven.
Ik heb het gehad met deze 2 a 3 crewleden want dein zien we ook niet meer terug. Waar is de oudere generatie waar ik wel in geloof? Hard bezig met V5 van CP oké maar dan kun je deze jongentjes toch nog wel een beetje aansturen.
Sorry ik heb het echt even met de crew gehad,
Stan
PS waarschijnlijk word dit topic toch verwijderd. Maarja heb mijn agressie tenminste wel even verloren.