onzin

• Beste CP-ers,
    Ik open dit topic omdat het eens moet afgelopen zijn met de onzin op CP! Joshua was eerste met alle respect maar de zwakste van het team. En nu moet hij al het forum werk alleen doen want de rest zie ik niet van de crew. En patrick is ook een slechte aanvulling aan de crew dat heeft hij gister wel bewezen. Maarja laten we hem de tijd gunnen.

Ik kreeg net dit bericht:
    mijn post werd verwijderd om deze reden
    [/quote]Alleen reageren als je een foto hebt geplaatsd![/quote]
    Als je dit een reden vind naast de spelfouten langs. Dan hoor je zeker niet op CP te zijn want dan kun je niet logisch nadenken. En dus zeker niet in de crew te zitten.

Dus ik mag mijn mening niet over iets geven omdat ik geen foto heb geplaatst? Waarom omdat ik niet aan hyves etc. doe dat ik heel mijn pc niet wil gaan afzoeken naar een foto. En daarom mag ik mijn mening niet geven.

Wat een onzin, niveau van CP daalt niet alleen door de bedreigende 13 jarige leden maar ook door de klote aanvulling van de crew.

Sorry mensen ik ben 21 denk op HBO niveau minstens. En ik moet mij de les laten lezen door iemand van 14. Die geen goed gegronde stellingen kan geven.

Ik heb het gehad met deze 2 a 3 crewleden want dein zien we ook niet meer terug. Waar is de oudere generatie waar ik wel in geloof? Hard bezig met V5 van CP oké maar dan kun je deze jongentjes toch nog wel een beetje aansturen.

Sorry ik heb het echt even met de crew gehad,
    Stan

PS waarschijnlijk word dit topic toch verwijderd. Maarja heb mijn agressie tenminste wel even verloren.

• Hoewel ik het heel erg met je eens ben dat de oude vertrouwde niks meer doen aan modereren (alleen aan V5 of gewoon inactief zijn). Vind ik het niet slim om dit te plaatsen, omdat je toch weet dat het verwijderd word en je er een ban punt voor kunt verwachten.

• @ stan ook ik zie dit zit al een tijdje op cp onder andere namen omdat er 2 zijn verwijderd. ik zelf met 14 maar ZELFS ik vindt dat 14 jarige niet op een forum horen in een crew. minstens 16.

• Nouja het gaat mij niet om de leeftijd hoor, het gaat mij om de manier waarop mensen denken. Dit is z'n slechte reden dat ik denk die hoort niet in de crew thuis.

• @Stan
    Met jou kan ik praten, kom al op cp sinds V1 en vind het elke dag weer verder achteruit gaan.

Met respect voor:

- Koen
    - Killingdevil
    - Darsstar
    - Pim

Die doen hun best en tonen ook dat ze ervoor willen gaan.
    Met killingdevil een mening verschil gehad die via pm gewoon opgelost werd.
    Zeer netjes en we gaven beiden aan wat ons dwars zat.

Vind dat de crew wel volwassen mensen moet aannemen, die weten wat ze doen.
    Geen discriminatie naar jou Joshua maar vind niet echt dat jij hier als moderator hoort te zijn.
    Je functioneert vast en zeker volgens de crew goed, alleen je toont niet echt volwassen gedrag.
    En als je het goede voorbeeld moet zijn zou dit wel een vereiste moeten zijn.

• Vind dat je gelijk hebt hoor, maar als een ander crewlid dit in het topic vermeld kan ik het moeilijk niet gaan verwijderen. Verder is Patrick een prima aanvulling voor de crew, en moet je hem ook de tijd geven om in te komen. Hij weet ook nog niet hoe alles werkt hier, maar heeft genoeg ervaring om daar snel genoeg achter te komen. Wij zijn intern ook druk bezig met verbeteringen en deze zullen binnenkort naar buiten komen. :)

Superior
    Ik leef de regels gewoon na, dat ik nog maar 14 ben kan ik ook niets aan doen. ;)

• Ik geef ook aan dat wel hem de tijd geven. Maar ik vind het gewoon onrechtvaardig. Kijk jij zegt het tegen mij. Ik zeg het terug tegen jou. Als jij met mijn mening eens bent dien jij dit weer te melden bij Pim.

• maar wat ik niet snap ik kreeg laatst van iemand een mail met een script erin en hij zij dat dit cp v4 was wou het niet dlen omdak geen zin had. heb miss nog die mail maar als het nu al uitgelekt is vindt ik het wel grappig ( weet zelf hoort niet hier maar wou het kwijt )

• Ik doe inderdaad nu even bijna alles alleen hier, de meerderheid heeft examens (hoge niveaus..) of is druk met school. Het kan even niet anders jongens..

diestro
    Dat zeg ik niet, ik geef toe dat het nu allemaal een beetje raar loopt. Ik krijg dingen opgedragen die ik moet uitvoeren, meer niet..

joshua-S
    Nah, die is niet uitgelekt.. het is hoogwaarschijnlijk een virus. :)

• Joshua
    Nogmaals, je functioneert prima, enkel je volwassenheid van reacties als delete een beetje opkrikken.
    Heb met je leeftijd geen probleem, en dat weet je zelf ook want iedereen verdient een kans.

Patrick moet niet in reacties gaan wijzigen dat is mega irritant en komt nogal lomp over.

• Zal ik mijn menig ook maar geven.
    Ikzelf heb juist geen problemen met Joshua, hij handelt rechtvaardig en ziet hem echt zijn best doen.
    Bij Patrick, die heeft de afgelopen 2 dagen zeker 50 berichten aangepast met een edit, dit kan merendeel gewoon via een pb of een algemene reactie. Hij wil volgensmij gewoon "showen" wat die als mod allemaal kan. En dit is ontzettend vervelend, hierdoor kan je het topic niet eens meer goed lezen.

Mvg,
    Robin

• Vind dat de crew persoonlijk de reden van delete wel iets duidelijker mag doen.

Verder licht het niveau hier grotendeels aan de leden zelf, heeft de crew niks mee te maken.
    Kijk hoeveel topics je krijgt die met de zoekfunctie ook gezocht kan worden.

• haha nouja ik hoor op het forum je stem niet overslaan ofzo dus dat kan ik niet zeggen (xD).

Ik hoop dat er verbeteringen aankomen en een strakkere leukere gezelligere richtlijnen komen op dit forum.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!