Beste leden,
Aangezien er nu in een razend snel temp wijzigingen gebeuren aan CriminalsPoint, wil ik toch ook even de tijd nemen om iedereen in de bloemen te zetten en hen credit te geven voor de wijzigingen.
Bovendien geeft dit jullie ook meteen een zicht op alle wijzigingen.
Stefan:
+ Tags van de topics worden nu automatisch aangepast naar de categorie waar het zich in bevindt.
Darsstar:
+ De online/offline status wordt vanaf heden gecached om load te besparen en consistente resultaten te kunnen tonen.
+ Herwerking van de hardcoded interne crewstructuur, inclusief betere en duidelijkere rechten.
+ Bovendien krijg je bij het bewerken van een topic (als mod) nu slechts een beperkte lijst met mogelijkheden om je topic naartoe te verplaatsen, afhankelijk van je rechten.
K.Rens:
+ Links in het forum werden herschreven om zoekmachine vriendelijk te worden weergegeven.
De titel van het bericht staat nu ook altijd vermeld in de url.
+ Onze meta tags werden aangepast om zoekmachine vriendelijk te opereren. Zo wijzigt de titel, de keywords en de description afhankelijk van de inhoud van de pagina.
PRennings:
+ Het gebruik van de : slotje : en de : s ubb codes zorgt niet langer voor conflicten.
Verder werden er nog een aantal wijzigingen doorgevoerd die we liever niet in detail bespreken, zoals bijvoorbeeld de wijze waarop we verbinding maken met de database.
Om veiligheidsredenen vermelden we deze hier niet
Nogmaals bedankt aan alle CriminalsPoint leden, de crew en de scripters!
Mijn eeuwige dank dat het zo goed gaat.
Ps: met 21.347 bezoeken per maand is deze website een ideaal medium om snel veel mensen te bereiken.
Neem dus snel een advertentie op de site of contacteer mij persoonlijk voor op maat gemaakte advertentie campagnes. (h)
Update: privéberichten worden nu eerst gecontroleerd alvorens ze worden verstuurd naar de server.
Update 2: de url's in de fora worden vanaf heden getoond met een - teken in plaats van een _. Naar verluid is er iets meer kans hier goed mee te scoren.
Update 3: Intern versneld + Je kan nu zien hoeveel keer een bepaald topic werd gelezen.