Messi meschien verkocht

• Beste leden criminalspoint

Ik heb vandaag iets supers nieuws gehoord en
    ik vond het zelf wel grappig

'Real Madrid wil Barca pesten

Een wel heel opmerkelijk bericht valt te lezen op de site van MirrorFootball. Real Madrid zou namelijk Lionel Messi over willen nemen van FC Barcelona.

Messi heeft een clausule van - omgerekend - 120 miljoen pond in zijn contract staan en daar zou Real aan willen voldoen. Enerzijds omdat het Messi een fantastische speler vindt, anderszijds omdat het Barca zo dwars wil zitten door een van haar beste voetballers te kopen.

Real is van plan om ook deze zomer weer toe te slaan op de transfermarkt. Onder andere de namen van Fernando Torres en Steven Gerrard werden al aan De Koninklijke gelinkt.

Messi? "Ik ga nooit naar Real"
    Er is ophef onstaan in Spanje. Volgens de Spaanse pers gaat Real Madrid een bod doen op Lionel Messi. Maar Messi laat intussen weten dat hij een overstap naar Real Madrid niet ziet zitten.

Volgens sommige bronnen maakt Realvoorzitter Florentino Perez zich klaar om een bod uit te brengen op Messi. De preses wil maar liefst 180 miljoen euro op tafel leggen voor Messi.

"Dat maakt niet uit", reageert Messi op het bericht. "Ik zie mijzelf niet voor Real Madrid spelen of welke club dan ook. Ik ben zeer gelukkig bij Barcelona en ik wil hier nog jaren blijven spelen."

De 22-jarige Messi blijft wel realistisch. "Ik kan de toekomst niet voorspellen. Je weet nooit wat er kan gebeuren. Maar op dit moment wil ik bij Barcelona blijven."
    ------------------------------------------------
    Als je dit gelezen hebt wat denk je dan (xD)(xD)

• Nou ik vind Real madrid gewoon slecht club met geen Respect
    voor anderen voetbal clubs

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 16.05.10 20:37:10:
    En om 21.00 is Barca klaar met voetbal tegen
    Real Valladolid het staat voor barca 4 dus

dan is barca weer kampioen

• meschien?

Maarja, Ik snap de reactie van Messi zelf wel. Je kunt gewoon niet bij de tegen partij gaan voetballen.

This is ten percent luck, twenty percent skill
    Fifteen percent concentrated power of will
    Five percent pleasure, fifty percent pain
    And a hundred percent reason to remember the name!

• Citaat van lollas

Ik denk dan. Wat is de zin van het leven?

sinds ik dit hoor is alles voor mij veranderd! Het heeft geen zin meer het leven want 'Real Madrid wil Barca pesten´...

Waarom zou je dit hier posten? Messi gaat toch niet naar Real!

• en daar komt weer een voetbaltpic/./ schijt ziek van zeg!
    En nee messi gaat toch niet dan gaat ie eerder naar een Italiaanse of Engelse club mocht ie weg gaan sowieso geen Spaanse!

• Laat me jullie allemaal even iets duidelijk maken; Messi gaat nog niet weg bij Barcelona voor 'n miljard. Hij is een goede voorbeeld van een echte voetballer; iemand die voetbalt voor zijn plezier en om kijkers te vermaken, en niet zoals bij de meeste voetballers (zoals C. Ronaldo) waarbij het alleen maar draait om geld.

• @project B waarom wil je dit aan ons duidelijk maken :S kijk naar de voorgaande posts iedereen zegt hetzelfde? Je hoeft geen johan cruyff te zijn om dat te ruiken..

• Als hij het niet voor het geld deed, dan was hij wel bij man united gebleven. Hij deed het daar goed genoeg, en verdiende ook genoeg maar toen hij die miljoenen zag ging hij meteen naar madrid.

• neeh hij had alles al met man utd nu wilt hij het ook emt madrid met hoemeer clubs hoe meer faam je maakt zo laat je zien dat je met iedereen kan presteren!

• Nee az Ronaldo.c is gewoon een geld wolf
    En hij kan niet eens goed voetbal

Real madrid heeft de beste spelers en duurste spelers maar
    kampioen dat worden ze niet

• stanny nu moet je niet c.ronaldo gaan onderschatten, ronaldo is zeer goed maar messi is beter en ronaldo is geen geld wolf. Hij doet het deels voor hett geld(beroep) maar het meest voor faam en plezier geen conclusies trekken als je geen onderzoek hebt gedaan!:P

• Ja messi is beter dan ronaldo maar Ronaldinho was vroeger veel beter dan Messi en ronaldo.c

En iemand kan tipen aan Ronaldinho en aan ze move

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!