Beste leden criminalspoint
Ik heb vandaag iets supers nieuws gehoord en
ik vond het zelf wel grappig
'Real Madrid wil Barca pesten
Een wel heel opmerkelijk bericht valt te lezen op de site van MirrorFootball. Real Madrid zou namelijk Lionel Messi over willen nemen van FC Barcelona.
Messi heeft een clausule van - omgerekend - 120 miljoen pond in zijn contract staan en daar zou Real aan willen voldoen. Enerzijds omdat het Messi een fantastische speler vindt, anderszijds omdat het Barca zo dwars wil zitten door een van haar beste voetballers te kopen.
Real is van plan om ook deze zomer weer toe te slaan op de transfermarkt. Onder andere de namen van Fernando Torres en Steven Gerrard werden al aan De Koninklijke gelinkt.
Messi? "Ik ga nooit naar Real"
Er is ophef onstaan in Spanje. Volgens de Spaanse pers gaat Real Madrid een bod doen op Lionel Messi. Maar Messi laat intussen weten dat hij een overstap naar Real Madrid niet ziet zitten.
Volgens sommige bronnen maakt Realvoorzitter Florentino Perez zich klaar om een bod uit te brengen op Messi. De preses wil maar liefst 180 miljoen euro op tafel leggen voor Messi.
"Dat maakt niet uit", reageert Messi op het bericht. "Ik zie mijzelf niet voor Real Madrid spelen of welke club dan ook. Ik ben zeer gelukkig bij Barcelona en ik wil hier nog jaren blijven spelen."
De 22-jarige Messi blijft wel realistisch. "Ik kan de toekomst niet voorspellen. Je weet nooit wat er kan gebeuren. Maar op dit moment wil ik bij Barcelona blijven."
------------------------------------------------
Als je dit gelezen hebt wat denk je dan (xD)(xD)