mouseover

• Hee ik ben al een tijdje aan het kloten met een mouseover net zo een als maffiabaas.nl, banditi.nl en er is er ook ooit een voor banditi clone gemaakt die heb ik ook gevonden maar als ik het probeer aan te passen voor mijn script werkt het niet er komt gewoon niets eigenlijk. Ik hoop dat jullie mij een beetje uit kunnen leggen hoe het werkt.

• Meer informatie!

Zet je topic in het vervolg ook even in de juiste categorie.

Totdat Stefan en Koen terug zijn van vakantie ben ik weer actief. Daarna ben ik weer weg ;)

• @ Spinazie
    Zal de volgende keer even goede categorie zetten sorry. Nou ik wil net zo iets maken als bij banditi.nl zoon mousover als je over een lid gaat krijg je gegevens van de speler in een schermpje ik heb al wat geprobeerd met Onmouseover maar krijg het niet voor elkaar. Ik wil wat uitleg over zoon mouseover.

@Perrytje
    Gedaan.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 07.05.10 14:32:49:
    Robin
    oke, ga even probeeren.

• Dat doe je met AJAX. Dat is voor een beginnend webdeveloper een heel ingewikkelde techniek. Het gaat erom dat je met behulp van JavaScript een zogeheten xmlhttprequest maakt naar een webadres. Dat kan met dezelfde eigenschappen als een gewone browser.

JQuery heeft daar een hele uitgebreide oplossing voor.
    http://www.google.nl/search?hl…aqi=g10&aql=&oq=&gs_rfai=

Totdat Stefan en Koen terug zijn van vakantie ben ik weer actief. Daarna ben ik weer weg ;)

• Waarom via jQuery?

Ik kan je verkeerd begrijpen maar wil je het zelfde hebben als mafiabaas.nl met die bovenmenu? Dat word neem ik aan gewoon gedaan met een :hover?

Ik lees dat je dit al hebt gedaan maar, kun je is laten zien hoe je dit hebt gedaan dan? Misschien dat je daar iets fout in doet

This is ten percent luck, twenty percent skill
    Fifteen percent concentrated power of will
    Five percent pleasure, fifty percent pain
    And a hundred percent reason to remember the name!

• O, dat kon ik niet opmaken uit zijn tekst en de reacties:) Excuses, Dan moet je inderdaad met jQuery gaan werken;). Even googlen en je kunt het meestal al vinden. Als het je echt niet lukt post even het gene waar het in gebouwd moet worden

Suc6:)

This is ten percent luck, twenty percent skill
    Fifteen percent concentrated power of will
    Five percent pleasure, fifty percent pain
    And a hundred percent reason to remember the name!

• idd Stan/Spinazie

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 08.05.10 14:01:58:
    Ik heb die van banditi nog eens gebruikt en nu krijg ik wel iets maar er gebeurt niets als je er met je muis over gaat het is gewoon altijd het zelfde:

http://i41.tinypic.com/e5skqu.jpg

Zo is het altijd gelijk als je op de pagina komt bij een mouseover gebeurt er niets.

Code:

Ik weet niet of ik het goed heb gedaan ik heb dit gewoon uit de banditi source gehaald en beetje bij mij ingebouwd.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!