Tutorials Schrijven

  • Hallo leden van Criminalspoint,


    Zoals jullie in mijn eerste topic hebben kunnen lezen heb ik een youtube account waar je nu alleen nog maar Visual Basic tutorials hebt. Dit wil ik uitbreiden tot HTML,PHP,MySql,Photoshop en noem maar op. Hierbij zoek ik mensen die bereid zijn om een paar tutorials te maken (met beeld natuurlijk) hierbij zijn geen verdiensten aan verbonden want dit is puur om andere mensen te helpen.


    Dan wil ik ook een aparte sectie invoegen op dat youtube account zodat diegene die tutorials schrijven ook layouts,scripts etc. kunnen aanbieden en via mollie/targetpay of iets dergelijks daar kunnen verkopen.


    Doordat wij dan meer abbonees krijgen zal je ook meer profiteren van verkopen. Ik hoop dat jullie mijn idee ondersteunen en als jullie zijn geinterreseerd ontvang ik graag een reactie!


    Met vriendelijke groet,
    Addictedtuts


    als u meer uitleg wilt kan ik dat natuurlijk geven!

  • Ik ben bezig met een tutorial genaamd "Hoe maak ik een kleine criminal". Een zeer simpele basis criminal die je maakt aan de hand van de instructies die ik geef in de tutorial. Ik weet nog niet zeker dat ik hem ga publiseren hier. Maar eerst maak ik mijn eigen script nog even af. En schrijf ik 's avonds verder aan de tutorial. Wanneer ik het script van mezelf af heb. Dan maak ik de voorbeelden even met delen van mijn script. Natuurlijk geef ik niet alles vrij van mijn script. Omdat de tutorial bedoeld is om er van te leren. Ook doe ik dit om te voorkomen dat mensen weer gaan vragen om illegale of vol met bugs zijnde criminals. Men moet eens weten dat niet altijd alles gratis is. En dat je er soms gewoon moeite voor moet doen, voor een goede en veilige criminal.


    Jullie zien het artikel hier misschien nog wel verschijnen.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!