Request

• Hi there, ik had eventjes een klein vraagje.
    Ik gebruik nu al een tijdje de source van banditi en ik ben er erg tevreden over. Ik heb mij speciaal aangemeld op criminalspoint om eventjes rond te speuren op het forum. Ik heb al enorm veel leuke dingen gevonden hier voor banditi. Maar nu open ik natuurlijk niet zomaar dit topic en heb ik ook eventjes een vraagje aan jullie en die luid als volgt.

Ik stoor mij enorm aan het huidige admin menu en ook zijn de opties niet erg uitgebreid. Daarom heb ik een verzoekje voor een 'ervaren' scripter of iemand die denkt dat hij de uitdaging aankan. Wat zoek ik precies ?

Ik ben opzoek naar een in-game admin menu. Dit menu moet geïntegreerd zijn in het rechter column onder het kopje 'admin'.
    Ik heb een verzoek voor de volgende opties.

* Ip ban
    * Straf uitdelen ( Account verlaging of strafpunt )
    * Admin doneer ( een speler wat extra's geven )
    * User lookup ( een speler zijn gegevens opvragen en deze aanpassen)
    - Email
    - power
    - geld
    - respect punten
    - Z'n beetje alles wat je via sql ook kan doen.

* Family lookup ( een familie zijn gegevens opvragen en deze aanpassen.
    - eigenaar aanpassen
    - bank geld
    - etc

* Admin login ( via een bypass inloggen op iemand zijn account. )
    * Laatste nieuws ( Een item toevoegen aan het laatste nieuws - verwijderen - aanpassen - toevoegen )

* Logs bekijken ( login logs, CallCredit Shop, Aanvalslog en Berichten )
    * Berichten deleten ( alle berichten verwijderen van een speler )
    * Mass donate ( iedere speler iets extra's geven )
    * Mass Message ( een massa bericht versturen op je game )
    * Mass email ( een email sturen naar al je leden )
    * Admin Maken ( iemand admin of forum mod maken )

Voor dit admin menu wil ik nog een paar andere veiligheid eisen hebben.

* Alleen bereikbaar vanaf ingestelde ip's ''123.345.759.10 & 560.190.500.340'' Bijvoorbeeld.
    * Aparte log-ins voor het gebruik kunnen maken van dit menu.

Iemand nog suggesties voor dingen die toegevoegd kunnen worden ? Laat het weten.

Ook wil ik hier best wel wat voor betalen hier kan natuurlijk over gesproken worden. ( Ik weet niet of dat hier mag op Criminalspoint )

Klein voorbeeldje

Ik ben op vakantie van 3 mei tot 8 mei. Ik zal proberen tussendoor eens af en toe te spieken.

• Citaat van SkyNet

Ik denk niet dat ze zonder vergoeding voor je gaan werken.
    Misschien is het handig om budget aan te geven? :)

Buget zal rond de 40 / 50 euro liggen.

• [offtopic] Wat is jouw website eigelijk ? [/offtopic]

dit voor admin in het menu is vrij simpel open je pagina left_colum.php en zet onderaan:

PHP
    if($data->admin == '1') {
       echo 'Admin krijg je nu tezien als je admin bent';
    }

Meer hoeft er daar niet te staan.

Mvg

• Right |-) Lekker off-topic bezig zo. Ik zou het op prijs stellen als je gewoon serieus op mijn topic in kan gaan. Kan je dat niet laat een reactie dan ook achterwegen a.u.b.

• Hoe kunnen wij je nu vertrouwen ?

Je zegt niet eens over welke website het gaat :s Persoonlijk vindt ik 40 / 50 euro veel te weinig als ik al zie hoelang ik bezig ben met mijn admin menu dan vrees ik er voor dat er niemand dit voor je gaat maken.

Verder heb ik nog een tip voor je je kan misschien ook nog een

- optie dubbel account
    - bericht controle op spam
    - Spel reset
    - scheldwoord filter

• Vertrouwen via internet is moeilijk oke dat is begrijpelijk. Mijn website http://www.kexxelio.nl verder staat de niet op mijn host maar werk ik op dit moment via xampp omdat ik alles graag zonder bugs online wil gooien. Ook ben ik een administrator op mafiaway.nl en ben ik via daar ook altijd te bereiken.

Ik zal er even over na denken om mijn budget te verhogen maar dat hangt af hoeveel jullie er voor willen hebben natuurlijk. Dus als jullie daar een kleine indicatie over zouden kunnen geven graag!
    Verder heb ik nog wel het een en ander in gedachte qua opties.

Ik ga na deze post op vakantie dus ben ik tijdelijk niet bereikbaar. ( lekkere timing ) Een pb sturen kan natuurlijk altijd.

• Zoals de anderen all zeggen,

Niemand gaat dat zomaar even maken zonder budget.

Want als je het allemaal moet maken dan ben je gewoon lang bezig en tijd kost geld in deze tijd en als je geen geld heb dan gaan we er ook geen tijd insteken.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!