Banditi bug!

  • Ik werk momenteel met het banditi script.
    Ik heb een bug gevonden familiebeheer.php en dan op shop, als je -9999- invult.


    Weet iemand hoe je dit op kan lossen? alvast bedankt!

  • Veiling: -/+ bug ( +9+ )
    Forum: F5 Bug ( Als je een topic aanmaakt, en je drukt op F5 komen er meerdere topics. )
    Dodenlijst: Je wordt niet uitbetaald als je iemand vermoord.
    Dood: Als je dood ben, kan je gewoon verder spelen.

  • Die bugs heb ik ook last van, volgenmij is dodenlijst al opgelost, maar dat weet ik niet zeker, ik heb de file in iedergeval niet.


    Ik hoop dat iemand die goed is in unbugged hier naar kan kijken!


    Groeten! CrimeWasted^o)

  • op welke link ik dan ook klik, komt er steeds een error te zien..


    error:


    Catchable fatal error: Object of class stdClass could not be converted to string in /home/saidd/public_html/crime/v3/index.php on line 5


    Wat zal dit eigenlijk betekenen?? -,-


    Regel 5 uit index.php


    PHP
    $dbres				= mysql_query("SELECT *,UNIX_TIMESTAMP(`signup`) AS `signup`,UNIX_TIMESTAMP(`online`) AS `online` FROM `users` WHERE `login`='{$_SESSION['user']}'");
  • In mijn Banditi Debug Topic komen er nu een aantal bugfixes bij, dus ga daar maar eens kijken.
    Gelieve niet in 5 verschillende topics te werken, maar in één specifiek topic, voor het overzicht. Dit werkt makkelijker.

  • Ik vind dit topic zinloos.
    er is al een heel bug topic over en dit is gewoon de belabberdste source die er is.

    Koen, toppunt van zieligheid, ja dat heb je zelf begaan.
    Je komt er niet zomaar mee weg, je hoort nog van ons.
    Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!