Testament

• Hallo
    Ik zoek een script genaamd: Referal

Dus wanneer iemand dood gaat een ander al het geld erft

maar je moet die persoon natuurlijk wel aanduiden

Dit kan wel voor sluizen zorgen maar misschien is er een manier dat dat onmogelijk maakt ?!

Groeten Gblow

• Je zal het een en ander wel moeten verbouwen, maar neem aan dat je niet zonder ervaring aan een criminals begint.

Indien je dit niet kan, staak het werk want dit zou simpel moeten zijn zelfs voor een beginner.

• [offtopic]Gblow1 Begin me een beetje aan je te irriteren tussen elke zin een enter dan ook nog eens een elle lange singature met meerder links erin wat niet mag volgens her regelement.[/offtopic]

Je kan hem zoals Superior all zegt gewoon uit Vendetta halen en ombouwen het is een eitje om het om te zetten als je het niet voor elkaar krijg dan moet je stoppen aangezien je er dan niks van snapt.:cheer:

• Mokerr
    Niet iedereen is zover gevorderd om zelf iets te maken.
    Ombouwen is voor beginners meestal wat makkelijker.
    Daarom geef ik aan dat als je dat niet kan gewoon moet stoppen.

Is dus niks lui aan, tenzij je gratis door iemand wil laten doen.

Tevens let ik op het verhaal, niet op de titel van een topic.
    Ik ben echt niet zo dom, het is trouwens Refferal.

• je kan ook gewoon in het moordscript iets zetten van:

Correct me if I'm wrong. Uit losse hand gescript fouten voorbehouden.

PHP
    $select = mysql_query("SELECT `testament` FROM `users` WHERE `login`='$moord'");
    if $select != 0 {
    $geld = mysql_query("SELECT `bank` FROM `users` WHERE `login`='$moord'");
    $geld1 = $geld*0,5;
    $testament = mysql_query("SELECT `testament` FROM `users` WHERE `login`='$moord'");
    mysql_query("UPDATE `users` SET `bank`=`bank`+'$geld1' WHERE `login` = '$testament'");
    }

In dit script is $moord de login van degene die vermoord is. en is $testament degene die het geld krijgt. hierbij is 0 de standaard waarde als hij niet is ingesteld. De rest spreekt voor zich neem ik aan.

• Superior @ Ja je hebt gelijk, ik zeg ook niet dat ik nooit fouten maak. Ik verbeter je alleen. Op een goede manier bedoelt.

TS @ probeer de oplossing van diestro.
    Maar dan ergens in de index ofsoow ziets:

PHP
    if($data->leven == "0"){
    $helft_geld = $data->leven/100*50;
    }
  • [offtopic] Mokerr
    Begrijp ik ;) probeerde alleen duidelijk te maken dat sommige titels hier nergens op slaan.
    Vandaar dat ik alleen lees wat hij/zei wil hebben, is iets duidelijk ook niet altijd mja :p[/offtopic]

@TS
    Je hebt verschillende sources, je hoeft je dus niet specifiek op vendetta te richten.

Zolang het Maffia is heb je 95% kans dat er iets in zit wat jij zoekt ;)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!