Lol giotjuh,
Jij moet echt even gewoon gaan praten +o(
mijn game pc
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
Waar slaagt dat op ? Dus jij gaat zeg maar 8 gb geheugen erin steken op een 32-bit Windows :s
Dan kun je beter je geld in de riolen steken, .. en 64-bit is tegenwoordig al veel beter ondersteund dan vroeger.Ik vindt dit ook een nutteloos topic, komt er precies op neer dat jij de beste pc hebt / wilt .. maar dan kan ik je zeggen, dream on! (ik denk ook dat je absoluut geen verstand hebt van hardware, en dat je maar wat algemene namen opnoemt)
-
-
neeh hoor zit in de ict...
-
Uhm ICT is erg breed, is niet alleen computers
Ik meende ook gewoon telecommunicatie erbij zit
En windows 32 bit kan maximaal 4GB adresseren, je ziet vaak minder omdat ie ook je andere geheugen wat op je systeem bijpakt;) Bij mij draait 64 bit als een zonnetje, al me hardware hebben drivers ervoor van Windows 7.
Ik heb 6GB erin zit dus jaVolgens mij was jij het Dein, maar ik heb echter wel meer 4GB nodig;) Omdat ik graag alles open heb en kom echter wel boven de 4GB uit af en toe. Hoewel een SSD ook snel is als je daar je virtuele geheugen op hebt staan, maar geheugen blijft sneller.
Bedoel zo snel is me geheugen
in de benchmark resultaten sta ik overal ook nummer 1 bij geheugen, alle de cpu benchmarks van everest sta ik net niet 1e ^^, maar ja 2x xeon quadcore X5550 HT is ook wel lastig te verslaan maar per core versla ik die wel ^^.
Oh ja me DDR3 geheugen is onderclocked standaard is 1600 mhz, maar ja een locked multiplier is soms lastig met het geheugen;)
-
kwist neit dat je de ram ookal kon overclocken heb ook 4 GB ddr3 1300 mhz nogwat
-
Zover was ik ook wel ;), maar ik sprak vooral tegen de TS aangezien hij komt aandraven met 8 gb geheugen, en dan ineens zegt dat 64-bit zuigt .. terwijl je nooit van je leven 8 gb geheugen kunt gebruiken met een 32-bit systeem.
En dat hij in de ICT zit is er dan ook niet echt aan te merken, want zijn uitspraken slagen nergens op -> 64-bit zuigt helemaal niet en zal binnenkort (2020 - 20**) standaard zijn in onze samenleving. Intel of AMD maakt echt absoluut niet uit, ik ben er zelfs zeker van dat Intel technologisch veel verder staat dan AMD, en overklokken kan de processor-snelheid zeker en vast opvoeren, maar dan is het uiteraard nog maar de vraag of je PC die warmte weerhoudt, dat zou je dan weer kunnen oplossen door stikstof, maar zo hoog gaat zijn budget zeker niet :p.
Naja ik wil maar zeggen, dat hij serieus overdrijft met zijn titel "mijn dikke game pc" ^o)
-
Citaat van giotjuh
kwist neit dat je de ram ookal kon overclocken heb ook 4 GB ddr3 1300 mhz nogwat
Hmm dus je weet verder helemaal niks over computers aan alleen al deze reactie te zien. Je zegt ook nog ICT te doen wat wel kan kloppen aangezien ik ook teveel tards heb op school die net zo denken als jou :')Als je niks weet over computers/besturingssystemen or whatsoever ga dan de opleiding beveiliger doen en ga lekker no lifen met je opschepbuien van hier tot ginder.
-
ik zit net in de ICT
alleen intel was vroeger weer slomer dan AMD nu is het andersom.
maar er komt een AMD x8 processor uit die de strijd aangaat met de core i7 920.
ik denk dat hij het wel wint maar niet zoveel verschil uitmaakt.
je merkt het nauwelijks en ik ben tevreden met mijn pc -
Waarom dan dit topic?
Verder, wat noem jij net? Ik zit in de IT wereld als applicatie ontwikkelaar. Wat doe jij er dan in? ICT beheer medewerker niveau 3?
Maarja, je kunt wel merken dat jij niet veel verstand hebt alleen al over de 32 bit en 64 bit en ram..
-
Giotjuh doe je huiswerk eens goed, Intel & AMD zijn marktleiders, uiteraard gaan zij concurrentie tegen elkaar aan, maar naar mijn weten zal Intel die strijd ooit winnen, ze lopen altijd voor op AMD wat sowieso al een pluspunt is. Verder maakt het allemaal in principe niets uit, want je kan net zo goed een goedkoper model kopen en die overklokken, en wat heb je eraan om constant het nieuwste en het duurste te willen ?
De technologieen veranderen op regelmatige basis als je zoiets wilt bijhouden moet je budget tot het oneindige reiken,..
Waar haal jij trouwens uitspraak vandaan?
Citaatalleen intel was vroeger weer slomer dan AMD nu is het andersom.
Dat zou ik weleens willen weten, Intel is nooit slomer geweest aangezien Intel steeds voorop liep met ontwikkelingen.
Sorry maar al heb je de beste game pc die er is in een jaar verandert er toch zoveel dat je pc dan ineens niets meer is. -
Die pc ziet er eerlijk gezegd niet "dik" uit
Mag ik vragen wat je ervoor betaalt heb?
dan kan ik hem vergelijken met mijn budget game rig. -
@Aero, Budget zegt niks..
-
wedden dat dit zo is geweest
voordat de core i3 enzo uitkwamen... en AMD x4 die ik nu heb kan de core i3 en i5 aan maar niet de core i7
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 24.04.10 18:14:51:
@aero
uhm die videokaart was in de 140/150 euro processor was iets van 200 en de rest week niet -
Intell heb altijd voorop gelopen dan AMD en Intell loopt nog steeds voor op.
|-)|-) -
intel core i7 @ 3.0 is evengoed als AMD x4 (die van mij) op 3.8
das het verschil... -
@gio, nou dan heb ik het denk ik iets beter gedaan.
Ik heb de intel core 2 quad q8200 (OC'ed naar 2.8 ghz)
Asus p5qse mobo
ati hd4890 1gb
4 gig OCZ reaper HPC 800 mhz (overclockbaar)
Coolermaster 520 watt
(alleen de voeding is bij mij minder denk ik, ik heb er toendestijds 600 euro aan uitgegeven, betaal wel wat meer maar je krijgt wel waar voor je geld) -
je voeding is minder je ram is minder maar de rest week niet
-
Ja dat klopt, het megahertz aantal is lager, maar het is niet gewoon standaard geheugen, de modules zijn speciaal voor gamen ontwikkelt
-
Citaat van Willem
Intell heb altijd voorop gelopen dan AMD en Intell loopt nog steeds voor op.
|-)|-)Fout
AMD was in begin juist altijd beter dan Intel, pas vanaf core 2 series liep Intel erg in. AMD Athlon 64 serie vs Pentium 4 was AMD echt de marktleider, prijzen en ook nog is sneller en beter op lagere clocksnelheid.
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!