Uitnodiging!

  • Beste Criminalspoint leden,


    Ik ben op dit moment weer bezig een tutorial te schrijven, dit keer over reguliere expressies. Dit bracht me op een idee: Ik nodig iedereen uit ook een tutorial te schrijven!


    Iedereen hier heeft wel verstand van een internet gerelateerde techniek, voldoende om een tutorial over te schrijven. Van mij mag het over van alles gaan: Photoshop, Linux, PHP, Javascript, beveiliging, SEO of iets juridisch. Alles wat internet en sites gerelateerd is is welkom!


    Mijn doel is Criminalspoint in totaal 10 tutorials rijker te maken. Dat moet lukken!


    Iedereen met een idee, of opmerking mag reageren, maar vooral hoop ik natuurlijk op aankondigingen van mensen die ook een tutorial gaan schrijven!


    De grootte van de tutorial is niet van belang, maar het moet natuurlijk wel iets voorstellen.


    Allemaal veel succes, en ik hoop op een paar leuke tutorials, jullie kunnen het!


    Wie nog offtopic gaat in dit topic, krijgt een strafpunt.
    Dit op verzoek van de TS.

  • Goed idee!


    Ik probeer er wel een te maken wanneer ik terug ben van parijs (school, vrijdag terug).


    ps. mocht ik jouwe niet uitgebreid genoeg vinden, mag ik dan een vervolg maken? :p
    ik heb laatst weer veel geleerd over regex namelijk :p

  • Misschien dat ik tog op een idee kom voor een tutorial.
    Maar heb niet echt zin om een flash tutorial af te maken.


    Voor het geval dat iemand mijn idee inpik zet ik hem al vast hier neer waar over ik het wil houden: GD Library


    Edit:
    Asjeblieft los die rot code tags is op.
    Iemand is begonnen aan die code tags maar is nooit afgemaakt in artikel systeem, waardoor het nog steeds lelijk is als je code erin dumpt!


    Verder had ik nog een idee voor een artikel over cookies.
    Aangezien zat crimes het gebruiken maar mensen vaak niet weten wat het is en wat het doet.


    Niels misschien leuk als jij mod rewrite artikel wil maken aangezien je daar aardig wat van weet anders doe ik die en dan doe ik die andere artikels niet:p

    School
    Tweedejaars Informatica Student @ Hogeschool Rotterdam.


    Webtalen
    - PHP ( OOP )
    - SQL
    - JavaScript i.c.m. jQuery framework
    - (x)HTML
    - CSS
    - Actionscript
    - XML


    Programmeertalen
    - Java
    - C#
    - Ruby i.c.m. on Rails framework

  • Citaat

    GD Libery


    Library is niet afgeleid van Ribery (voetballer voor als je hem niet kent).


    Citaat

    Niels misschien leuk als jij mod rewrite artikel wil maken


    Waarom zou ik hersendood volk helpen, ik kreeg gister van "Theblackman" me eerste bedankje sinds de v4.. Nou nee geweldig dat het zo moet gaan zeg als ik wat schrijf steek ik er tijd in waarom denk je dat ik mijn database niet ga delen van bots/zombie computers (3,302 unieke ip adressen/93,180 aantal aanvallen totaal dit jaar) waarbij ik ook nog een database heb van over de 250.000 aanvallen. Sommige lui verdienen het hier gewoon niet om geholpen te zijn en ik zie liever mijn dingen nog een beetje beschermt dan dat ik al mijn kennis moet delen.


    NielsB en Terrorsheep konden als een van de weinigen in mijn code kijken van Creativedev zelfs om er inspiratie uit op te doen aangezien mijn manier van denken toch wel anders is dan dat van de rest hier (vraag NielsB maar na. Heb in de 30 a4'tjes vol met ideeën voor een spel wat nu ook werkelijkheid gaat worden). Die knakker Killingdevil durfde zelfs te beweren (MVC paar weken terug) (gister dat javascript wel beveiliging functionaliteiten heeft, wat hij dan weer ontkende) dat ik geen verstand van zake had maar goed daar toch geen last meer van.

  • Niels, je ben redelijk bekwaam in het beveiligen van website naar mijn mening. maar daarom hoef je niet arrogant te reageren.
    Verder hoor ik veel over Creativedev. maar verder heb ik er nog niks over gezien.


    Toen ik heb topic van "Theblackman" had gezien waar jij hem had geholpen kan ik me ogen niet geloven. Niels die iemand help. Dat is een vooruitgang.

    PHP | SQL | JavaScript | jQuery | Ajax | Linux | CentOS | Windows | Mac OSX | C# | ASP.NET MVC3| HTML | CSS

  • Goedemorgen Niels! Fijn dat je even een typefoutje meld Niels!


    Leuk dat je cijfers geeft over je database met aanvallen en IP-adressen van bots en zombie computers. Jammer dat wij er zo belachelijk weinig aan hebben. Typisch een manier om even te laten zien hoe goed je bent.


    En ik heb nooit beweerd dat je geen verstand van zake hebt vriend. Ik heb alleen ooit eens gezegt dat er iets niet klopt aan je MVC model (geen FrontController dacht ik). En gister gaf ik inderdaad aan dat er aan JavaScript niks te beveiligen viel, waarna jij tegen mij zei dat je met JavaScript wel degelijk kunt beveiligen. Toen ik begreep wat je bedoelde heb ik je dan ook gelijk gegeven, maar dat is niet helemaal doorgedrongen.


    En je hebt een andere denkwijze dan de rest hier? Zeker omdat je zo geweldig bent. Ik mocht je wel, en had door dat je wist waar je over praat. Jammer dat je alles zo opvat, en z'n grote ego hebt.


    Don't take it to personal


    Je neemt kritiek veel te persoonlijk op, en je kunt er absoluut niet tegen. Erg jammer! Je weet zoveel (serieus)!


    Ik hoop dat je je buiten 'het internet' anders gedraagt, en denk het ook wel. Anders kreeg je iedere zaterdag avond een klap op je muil, en had je dus niet op deze zondag ochtend gereageerd.

  • Nou ten eerste waarom bleef je dan maar proberen gelijk te krijgen door te zeggen "Dat zei ik ook". Ik neem kritiek niet te serieus ik wil gewoon dat niet iedereen loopt te mieren neuken


    Mijn ego heeft niks met me denkwijze te maken. Ik verzin nieuwe dingen en maak er realiteit van, doe jij dat? Doet iemand hier dat... Dacht het dus niet. Misschien dat over een paar maandjes mijn beta versie uitkomt en dan kun je nog een keer zo'n zielige reactie plaatsen mits je daar geneigd toe bent.


    Hier nu blij kunnen jullie allemaal meegenieten van mijn honeypot (wat binnenkort ook op PGSQL gaat draaien):


    Als iemand in het echte leven iets niet zegt wat me niet bevalt zeg ik dat ook wel. Ben niet bang om me mening te geven, werd zelfs pissig toen mijn leraar hackers slecht volk noemde. Tevens hou ik niet van ruzie dus ben niet snel iemand die klappen krijgt :') Leuk dat bij jou in de buurt het er zo mismaakt aan toe gaat.

  • Niels: Zolang je het zelf allemaal gelooft, hou je ego lekker hoog zou ik zeggen. Maar vergeet niet dat de zon ook nog licht geeft, niet alleen je computerbeeldscherm...


    Graag weer ontopic. Nog mensen die ook een tutorial gaan schrijven


    Ps. Ik heb zelf nu twee en een half kantje vol, om een beetje een idee te krijgen. Wanneer ik klaar ben, durf ik nog niet te zeggen.

  • Uhm jouw redenering slaat eigenlijk nergens op maar goed je bent ook maar een zielig kindje wat probeert stoer te doen. Het zal me werkelijk waar een zorg zijn of iemand me hier mag of niet, ik word er niet minder op. Probeer eens unieke dingen te maken in plaats van iets waar je op google al 663.000 resultaten van kan vinden. Maar nee, daartoe ben je niet instaat he. Het enigste wat mensen hier van jou zien is kleuter werk wat iemand die een beetje op Google kan zoeken en een uurtje een php boek heeft zitten lezen ook kan maken dus kom niet aanzetten over mijn ego. Je mocht willen dat je mijn documenten mocht inzien om ideeën op te doen zwakbegaafde zak.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!