Scripters gezocht

• Hey! Ik ben op zoek naar 2 scripters voor een gaming site. Laat me het even beter uitleggen:

Wat heb ik nodig?
    2 scripters op vrijwillige basis(Dus als er inkomsten zijn zullen die worden verdeeld)De eisen zijn: PHP goed onder de knie hebben, Sql redelijk goed kunnen, HTML + (x)Html en css natuurlijk ook allemaal goed beheersen. Ook zou het erg fijn zijn als je gelijk zou kunnen beginnen.

Wat word het precies?
    Een site zoals Insidegamer of Gamefaqs, dit zal niet een project zijn waar je volgende week niks meer van zal horen, ik heb een strak plan dat ook daadwerkelijk zal worden uitgevoerd. Ik kan helaas niet meer weggeven over dit project maar ik heb alles al op papier.(Logo, opties etc.)

Als je interesse hebt dan kan je een pm sturen met je msn erin. Dan praten we daar verder.

Dit was het dan wel zo een beetje. Voor overige vragen kan je natuurlijk hier terecht.

Met vriendelijke groet,
    Nils:cheer:

• Citaat van Xreativ

Hmm, je geeft jezelf 4/5 op flash en 5/5 op PHP. Waarom zou je dan hulp nodig hebben?

Oh dus elk site is gemaakt door 1 persoon? Denk even logische na en weet je het antwoord wel, kan moeilijk zijn soms maar moet lukken :D

Idd geef is iets meer info wat je nu al hebt enz;)

• @Xreativ: Ik kan wel Flash maar dan alleen het animatie gedeelte, ik kan niet developen zoals bijvoorbeeld websites.

@stan: Ik heb nog geen layout.

vergeten: Wat voor info zou je nog willen hebben dan?
    (Ik heb nu alleen nog maar een inlogsysteem waarmee ik nog niet klaar ben. Het werkt al maar moet het alleen nog beter beveiligen.)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!