EreDivisie Topic!

• Mooizo want ik meen elk woord ervan :p

Amsterdam gun ik het gewoon niet, die tukkers hebben hun best gedaan dit seizoen en prachtig voetbal neergezet.

Denk je trouwens dat feyenoorders zaten te klappen voor mooi voetbal ?:p
    We moesten verliezen, dit is zelfs door supporters bij de spelers van Feijenoord gezegd.
    Ze wilde Ajax die 1e plek gewoon niet gunnen, ik vind het geniaal bedacht :p

FC Twente :cheer:

Al ben ik zelf een Feyenoorder (L)

• Superior,
    Het is: Helemaal niets in amsterdam? ;)

Trouwens als feyenoord serieus ging spelen met steun van de fr-fans.
    Dan was twente in 1 klap niks meer, halve finale kon je dat ook zien. ;)

Twente de titel, Feyenoord de beker. Wat krijgt Ajax? Helemaal niets! Daarom is het ook, Helemaal niets in Amsterdam.

Trouwens wat vonden jullie van de fans van twente en feyenoord in de laatste 5 minuten? Iedereen keihard zingen dat vond ik toch wel een emotioneel ( van blijschap ) momentje hoor (A)!

School
    Tweedejaars Informatica Student @ Hogeschool Rotterdam.

Webtalen
    - PHP ( OOP )
    - SQL
    - JavaScript i.c.m. jQuery framework
    - (x)HTML
    - CSS
    - Actionscript
    - XML

Programmeertalen
    - Java
    - C#
    - Ruby i.c.m. on Rails framework

• Succes, voor ons is het niet pijnlijk wij wennen er onderhand al aan hoor ;)

Maar als Ajax van Feijenoord verliest is dat een stuk pijnlijker (L)

[offtopic]
    Heb al 800 nutteloze berichten geplaatst (xD)
    [/offtopic]

• Gewoon zielig hoe de havenslaven zijn..

Ook het feit dat AJAX al jaren (lees jaren) boven feyenooit staat, beseffen ze blijkbaar niet.
    Ook weten ze niet dat AJAX alsnog kampioen zal worden. Maar pas nadat dat de havenslaven alwèèr met verlies vertrekken uit Amsterdam.

Zelfs Been is diep teleurgesteld in de 'fans' van feyenooit.

Maar, eerlijk is eerlijk, twente heeft in het begin van het seizoen sterk gevoetbald waar AJAX puntjes heeft laten liggen.
    Ook is het knap dat de Tukkers kans hebben om kampioen te worden, buiten de 'grote 3'. Als ze kampioen zijn, zijn ze de (ik dacht!) 5e club die het kampioen schap heeft gewonnen buiten de grote 3.

Zie hier het nieuwste ajax uitshirt! 2010-2011

• Citaat van diestro

Zoals ik ook al zei dus.. Feyenoord heeft FC Twente laten winnen.

Feyenoord had ook een B elftal staan dus vind je het gek dat je dan verliest. Hun gaan gewoon voor de beker.

• klopt en 4 of 5e maakt niet uit ze gaan toch naar de voorronde europa leauge, en twente wint wel van nac. Ajax heeft gewoon geen vrienden want de meeste clubs hebben het niet met ajax(arrogante club).

• Ik heb de trainingsbeelden van feyenoord gezien, dat de supporters het veld opkomen, omdat ze willen dat twente wint.
    Mario been zegt zelf dat ze FC twente niet hebben laten winnen, maar dat ze tog hun best deden.
    Ik geloof daar niks van, natuurlijk is het logisch dat Feyenoord een B-elftal erinzet vlak voor de beker (kunnen ze tog iets winnen).
    Maar ik denk tog dat over 2 weken twente het heel lastig gaat krijgen tegen NAC, NAC moet winnen om kans te maken op de uefa cup en twente staat onder een grote druk.
    Ook ajax krijgt het niet gemakkelijk tegen NEC maar ze zijn in vorm dus het gaat wel lukken.
    De ajax spelers zijn ook gemotiveerd om te winnen van Feyenoord in de beker, vooral na wat er is gebeurd.

Zie: http://www.ajax1.nl/?q=node/9988

We zien het wel!

• sander nac heeft eht helemaal niet zo druk, aangezien ajax voorronde champions league gaat spelen en feyenoord vororonde europa leaugu en die 2 beide in de finale staan zal de nummer 10 1 plaatjse opschuiven naar negen dus zo heeft nac breda al 100% kans.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!