Ik zoek an een hele tijd een liedje die ik niet kan vinden

• Beste leden,

ik ben opzoek naar een liedje die ik 3 dagen al niet kan vinden hij gaat zo: de waarheid die je hoort doet altijd pijn je kijkt om je heen en je hebt geen schijn, geen schijn deze wereld is vol met sle*t*n en je moet er niet aan hechten soms moet je er voor vechte

zoeits ik weet niet of het van ftg, Rbdjan is of van lsd thc is van een van hun als het goed is zou iemand mij kunnen helpen alfast bedankt!

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Komt me bekent voor is het deze:

External Content www.youtube.com
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.

• @ Niels, volgens mij is dat hem ook :$

Maar ik dacht eerder deze:

Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.

• Oke homo´s en southpark gecombineerd dan kom je op dit nummer:

duits XD:

• @ferhat ja waarom denk je dat wij zo doen. Ik ga toch ook geen liedjes vragen op het forum hier? Al weleens naar de forums hier gekeken dat gaat over internet etc.

En ik kan toch aan 1 zin niet zeggen welk liedje het is.

• @ stan jij bent hier natuurlijk de internet gangster cp is van jou dus jij mag beslissen of hier dit mag doen of niet :) sorry

@ ferhat ik heb al gezocht maar ik vind niks.

ik maak niet voor niets een topic aan en is off topic dus is voor off vragen je mag hier alles zetten voor als je de regels niet kent als je niet kent antwoord helemaal niet met de 8-| gedrag van sommige mensen!

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!