Al Pacino :p
Souce unbuggen
- Extreme
- Closed
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
Citaat
Meneer richard hier is de persoon die de crimecl en de crimeclub source eigenhandig heeft verspreid
Ik weet nog steeds niet waar je die onzin vandaan hebt, maar daar klopt dus geen hol van.CitaatDeze persoon heeft mij ervan de schuld gegeven. En is zelf zo dom geweest om mij zijn info te geven
Gezien je criminele verleden zal er een hoop zijn waar jij van beschuldigd kan worden, dus als je ??n ? twee keer vals beschuldigd wordt, is dat totaal geen reden om raar op te kijken.Ik heb het trouwens even verkeerd begrepen. Ik dacht dat Mark op zoek was naar mensen die hem konden helpen met zijn onzin, maar dat schijnt dus niet zo te zijn.
Iedereen is dan voorlopig gewaarschuwd.[offtopic]Thx Dos
<- ? thx Dein zul je bedoelen ? Ik heb 'm een paar banpunten bezorgd![/offtopic]
-
Heeft ie ge-edit, en ik sta zoiets ook niet toe, en wij zullen ook maatregelen treffen.
-
2Kill is ook een leuke source om te unbugge
-
Alpacino of Drugscartel:p
-
Durgscartel is volgens mij illigaal?
Maar 2kill zou wel goed zijn
Geen banditi... Worden er nog meer crime sites gemaakt waar niets aan word gedaan en alleen banditi ziet...
-
Over paar jaar zijn alle banditi's weg (h)
Php 6 (L) -
Denk eerder 90% van de criminals games :p
-
Kan ook xD
-
2kill moet pas unbugged worden (xD)
-
Waarom zou BDT niet op PHP6 werken dan?
-
Omdat magic quotes uit PHP6 gedonderd worden!
-
@Ferhat,
Hoeft niet.
Als je host nog PHP 5 ondersteund:p -
De mijne is al PHP 6 (xD)8-|
-
Kan niet, .. PHP 6 is nog niet gereleased .., back on topic nu!
-
gelijk maar eens mee aan de slag dan ;).
Heb het volgende over de magic quotes gevonden: http://php.net/manual/en/security.magicquotes.disabling.php maar zie niet een daadwerkelijke overeenkomst met de banditi onderdelen. Gezien het valt onder het onderdeel 'source unbuggen' zou ik wel eens willen weten waar / welke delen dienen te worden aangepast zodat hier alvast een begin aan kan worden gemaakt.
-
Ik zie dus.
-OsBanditi
-Alpacino(ofzoiets:)Nog meer toe te voegen?
-
2kill of alpacino.
Zou ik ook mogen meewerken? Is goed voor mijn ervaring. -
Al Pacino!:p(L)
-
Doe iig geen banditi idd, dan krijg je dat iedereen opeens banditi gaat gebruiken
Ze moeten maar zelf eens leren te scripten:)
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!