www.versio.nl ??

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Heb bij Versio gezeten.


    Vaak offline is ook weet niet,veel aangevallen klopt wel. Maar ik had het probleem dat mijn spel te "zwaar" werd en werd ik zonder kennis offline gegooid en moest ik het maar fixen.
    Heb nu gewoon een VPS gehuurd, werkt veel sneller, kan je zelf alles aan veranderen wat je wilt. Plus je kan voor veeeeel meer dingen gebruiken. Veel betere oplossing dan webhosting aangezien meeste webhostings crime spellen ook niet echt meer accepteren

  • Citaat van animalking

    ja ok, maar ik verdien nog niet zo erg veel met die game, maar ik had ergens nog punten staan voor gratis hosting mee te sparen en daar stond versio ook bij. Dus ik wilde het even weten, maar ik ga dan nu gewoon verder sparen voor antagonist.(h)


    Die ook niet doen, krijg je ook alleen maar problemen mee. Die heeft ook veel probs wat ik allemaal hoor.


    Je moet begrijpen dat je moet investeren om geld te verdienen. Zo makkelijk is het niet anders.
    Geen enkele webhosting accepteert het als je je script iets uitgebreider maakt, is te zwaar voor de server. Daarnaast legde ik al uit dat veel hostings crime spellen niet meer mogen of elk anders game met veel database query's.


    Anders neem je van iemand anders even tijdelijk een hosting die een VPS heeft ;) Voor wat euro's per uur

  • ik heb zelf wel een hele goede host: knoth. Maar daar werkt osbanditi niet op :(( terwijl het wel mag bij hun. Ik heb daar dat probleem met dat inloggen: http://www.criminalspoint.com/forum/topic/7412.html Ik hoop zo dat dat probleem echt opgelost kan worden :} dan kan het gewoon bij knoth. Ik wil niet gaan investeren in een host als ik daar nog bijna een jaar contract heb lopen.


    mvg,
    Pieter

  • HAllo wij hebben geen geldboom in de tuin die telkens maar groeit om het gratis te doen.


    Iedereen moet hun brood verdienen hoor met hun werk anders komt het ook niet goed.


    Ga het zelf eens proberen of je moet niet kunnen scripten dan raad ik je toch maar eens aan een les te nemen een zeg maar meerdere.

  • [offtopic]@ Willem als je niks nuttigs kan toevoegen aan dit topic, zeg dan gewoon niks afzeiken kan iedereen en jij bent daar echt hard mee bezig [/offtopic]


    Tegenwoordig is OSBanditi ook niet meer aan te raden te gebruiken aangezien er duidelijk aan is gegeven dat de flash bestanden etc niet legaal zijn om te gebruiken, Gebruik Criminolz, die is op het moment tog het beste in gebruik en daar heb ik nog geen problemen gehoord over het inloggen ervan.


    Daarnaast het OSBanditi login probleem ligt meestal van de bij de server instellingen niet goed staan of dat er iets niet goed aangemaakt aangezien de programmatie te oud is.

  • Citaat van Crimebrain

    ik zit bij versio en heb er niet problemen mee en ik heb osbanditi erop het loopt goed dus weet neit wat jullie tegen versio hebben marik vindt ze goed en goedkoop voor hsot en domein enz.


    Ik heb bij Versio minder dan een maandje gehost. Aangezien ik wel veel zelf script en dus veel dingen heb aangepast bij de Banditi source werd me script te zwaar voor Versio en werd zonder pardon me site non-actief gezet.


    Had gelijk een VPS gezocht om deze gezeur, het heeft honderden voordelen tegen over een webhosting.


    Das het probleem van Versio, Versio ligt 3000x in de maand eruit, begint sloom te worden, ik merk groot verschil met snelheid nu.


    Versio wilt, zo goedkoop mogelijk alles doen, krijgt teveel klanten. Kijk maar is bij reviews van Versio, grote sites van bedrijven voornamelijk. De hosters zijn niet blij met Versio. Ik wou Versio slechts gebruiken om tijdelijk even me spel te testen en online te gooien. Enige wat ik nu heb lopen zijn me domeinnamen rest boeit me niet meer.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!