pwyl source

  • ik heb geinformeerd met diverse labs en hun zegen je mag hem niet gebruiken
    hij is niet vrijgegeven


    dus mijn vraag mag ik hem wel of niet gebruiken ?


    Dein Edit: Topic verplaatst naar de juiste sectie, let hier in het vervolg op, aangezien dit niets met xHTML te maken heeft..

  • Terrorsheep en ik hebben heel lang gewerkt aan de source.
    In de loop van de tijd is de source met alle rechten verkocht aan een bedrijf ik dacht menno-media en niet diverselab.


    En sinds toen weten wij ook niet precies of hij is vrijgegeven of niet. Maar het is wel zo dat targetpay de source open zet wat volgens mij niet helemaal mag.

    School
    Tweedejaars Informatica Student @ Hogeschool Rotterdam.


    Webtalen
    - PHP ( OOP )
    - SQL
    - JavaScript i.c.m. jQuery framework
    - (x)HTML
    - CSS
    - Actionscript
    - XML


    Programmeertalen
    - Java
    - C#
    - Ruby i.c.m. on Rails framework

  • meschien hebben ze er aan gewerkt maar hun baas heeft nooit betaalt voor die source.
    ik heb de echt eigenaar van source op msn en die wacht nog steedts op zijn geld, zoals veel gedupeerde van pc connect


    en als niels hier beweerdt dat geld wel overgemaakt is dan is het iedergeval niet naar de goede rekening / of niet aangekomen zoals altijd bij pc connect niet voor niks dat de eigenaar van de aardbodem is verdwenen.
    zou ik ook doen als je rond de 100 000 euro aan schulden had ergens.

  • We zijn inderdaad nooit betaald voor ons werk. Ik heb hier 10tallen source's van die oplichter die ik zou kunnen vrijgegeven maar de meeste heeft hij verkocht zodat als ik ze vrij zou geven niet de oplichter raak maar ook een slachtoffer ervan..

  • We hebben zijn gegevens, adres, .. Hij had verschillende simkaarten en heb hem op verschillende nummers nog gebeld en hij nam gewoon op en deed vroom. Je moet hem eens proberen te pakken te krijgen als 30 anderen dat ook proberen te doen (o.a. KvK wou hem ook).

  • Nja, als je een naam hebt dus voor en achternaam raad ik je aan mij eens te contacteren :p , zelfs al is het één van zijn nicknames, ik pluis het dan wel uit waar ie woont enz. (voor de hackers onder ons dit noemt D0xing ;) en is legaal ... :p).

  • Nja, als je €100 000 schulden hebt (zoals hier gezegd wordt) dan hoef ik alleen het ip-adres te vinden(wat ook niet zo moeilijk is) en dan kun je via de internet provider een klacht indienen of meer gegevens vragen als je hier enig bewijs van kunt voorleggen ..

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!