Belasting Script

  • @ animalking,
    Ik weet niet hoe oud je bent...8-)


    De beste scripters onder ons zijn 16 jaar of ouder.
    Als je bv. 15 bent, mag je het minimum jeugdloon vragen.
    Dat houd in, dat als iemand een script zou maken, en er 1 uur mee bezig is, hij ongeveer ?2,71 mag vragen voor dit werk.


    En zowieso gaat bijna niemand er tijd in steken om er vervolgens zelf niks mee op te schieten...:S


    Conlusie: Neem een budget (+/-5-20 euro), en huur een goede scripter in.


    Lars


  • Mwah, als ik kijk wat de gemiddelde 14 a 15 jarige levert of zelfs vraagt denk ik niet dat de beste scripters hier <16 jaar zijn ;)

  • gamecontrol


    Bron (Banditi.nl)


    Kort gezegd; een script waarbij je belasting moet betalen, zodat je niet gepakt word als ze jou controleren. ;)

  • Citaat van Jannick

    gamecontrol


    Bron (Banditi.nl)


    Kort gezegd; een script waarbij je belasting moet betalen, zodat je niet gepakt word als ze jou controleren. ;)


    Naja, zal je toch beetje richting geven. Wat je bijv kan doen is bij de cron_day maakt je optie van $belasting = rand(1,5) dan zet je if($belasting = 3 (als voorbeeldje) ){ mysql_query(UPDATE `users` SET `bank`=`bank`*'0.95' WHERE `belastingbetalen`='0' }


    Zoiets kan je al maken, je moet slechts dus veldjes extra maken, plus je moet voor elke percentage aan rente die je krijgt ff een mysql_query aanmaken waar je bij WHERE bijv. `rentedagen`>'0' neer zetten zodat je zelf ff het kan aanpassen wat je wilt:)


    Dan hoef je slechts alleen een simpele optie te maken bij bank dat je kan selecteren als je belasting wil betalen of niet:)

  • Citaat van animalking

    oke zou je het misschien iets beter uit kunnen leggen omdat ik nog maar een beginnende php'er ben, want ik snap het nog niet echt helemaal:?:

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 31.03.10 17:19:33:
    want wat bedoel je precies met rand(1,5) wat is dan tussen 1 en 5?


    Tsja, ik maak geen complete script voor niks :P


    Maar dan pakt ie dus een getal tussen 1 en de 5 (ja ook 1 en 5 erbij). Maar je kan ook rand(0,2) doen ligt eraan hoe groot je de kans wilt maken. Zodra zeg maar de dag voorbij is pakt hij een random getal tussen de 2 getallen die je invoert. kan dus 1, 2, 3, 4, of een 5 zijn. Als ie dan matcht met de volgende commando dan voert hij die uit en anders gebeurt er niks;)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!