Hey,
Als je bijv. in de source van g4g (is illegaal) een leuk script zit en je die wilt namaken, in bijv. banditi source. Is dat dan illegaal als je het zelf inbouwt of is het dan legaal?
Hey,
Als je bijv. in de source van g4g (is illegaal) een leuk script zit en je die wilt namaken, in bijv. banditi source. Is dat dan illegaal als je het zelf inbouwt of is het dan legaal?
ik legaal want het is niet meer dezelfde source dus.
Ok, hoop het:D
De soucre van G4g is legaal, enkel de layout en 3 scripts.
Dit melde game-projects toch in dat topic.
Als je dat script zelf maakt, zonder jun script na te doen, is het legaal, echter het idee is gestolen, maar aangezien alle crime's hetzefde zijn qua optiets (is een teken dat ze allemaal naar elkaar kijken).
Natuurlijk moet je het niet zoeken en exact hetzelfde script nemen, met enkel wat aanpassingen.
Dit is het voorzover ik denk, er zal wel reactie op komen.
Ja, dat probeer ik dus met het avatar script van g4g, ik wil het in banditi source maken, dat is toch legaal neem ik aan?
Ja, wrm niet?
Als je een script overneemt zonder toestemming is dat niet legaal. Alleen de vraag is waar dat script vandaan komt. Maar dat is dan ook zo onduidelijk altijd dat dat bijna niet met zekerheid te zeggen is.
Geweldige topic titel trouwens, Vraagje, mag je de volgende keer wel iets meer moeite voor doen.
Oke:P
Het is legaal om een script uit die source te veranderen. Zolang je maar niet dezelfde html, teksten enzovoort gebruikt.
CitaatAls je een script overneemt zonder toestemming is dat niet legaal. Alleen de vraag is waar dat script vandaan komt. Maar dat is dan ook zo onduidelijk altijd dat dat bijna niet met zekerheid te zeggen is.
Geweldige topic titel trouwens, Vraagje, mag je de volgende keer wel iets meer moeite voor doen.
@Killingdevil dat is het vervelende van "Criminals" je weet niet of het zelf is gemaakt of zomaar van een website vandaan gehaald.
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!