Contact met Geesten

• Beste leden,

Mijn vriendin der moeder en oma zijn paranormaal en pendelen elke dag.
    Is huis gaan soms lichten aan en uit (door overledene familie zoals oma en opas)
    Is pendelen gevaarlijk en welke lid doet dit ook op cp?
    Naar mijn weten is het leuk om te doen om meer informatie te krijgen over een andere dimensie.
    Heeft iemand er ook ervaringen ermee biecht het maar op.

Met vriendelijke groet

Gangstawar

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Hmmm ik geloof niet in geesten en ook niet in contact met geesten. Maar iedereen heeft zijn eigen verhaal over de dood etc. dusja.

Ik heb er 7 jaar over nagedacht over de dood en het leven. En ik heb uiteindelijk rust gevonden in een heel simpel antwoord. Maar de leeftijd op CP is rond de 14. Op dat moment zal je erover nadenken en een conclusie erover te trekken. Of natuurlijk niet.

Maar ik geloof er niet in!

• Vele mensen vinden het een fabeltje,

Maar ik zelf, heb het vaak meegemaakt, voornamelijk vroeger toen ik nog rond de 9 a 10 jaar was...

Ik zag altijd een kleine Jonge geest, Die niet heel oud was, maar die terrorizeerde mijn kamer, door me te plagen enzo,

Me ouders vonden het heel raar, maar wisten er ook van, en me moeder had hem ook een keer gezien, dus zag ze in dat ik die krachten ook wel had..

Ook heb ik met me opa vaak contact gehad... Misschien omdat ik veel aan hem dacht..

Zelfs is een keer gehad, dat hij mij een schouderklopje gaf, omdat ik aan het huilen was, omdat ik met me moeder ruzie had, toen ik eenmaal dat schouder klopje kreeg, was ik meteen stil,

Heel raar, maar waar..

Nu ik in een nieuwbouw huis woon, heb ik er geen last meer van gehad..

MVG Georgo

[offtopic]En graag zou ik dit vaker willen meemaken,
    En ik heb het toen ik nog 18 was ook 1x meegemaakt, dat ik er één zag, ik werd als gek verklaard, maar ik wist zeker dat ik er één zag..[/offtopic]

• En toch geloof ik dat het tussen je oren zit Georgo. Je kunt je geest(hersenen) namelijk veel dingen laten doen. En dat is het technische verhaal achter geesten. Het woord zegt het al het zit tussen je oren.

Ik heb heel wat rare dingen gezien bij geestveruimende middelen. De ergste flashbacks uit mijn leven de leukste momenten. Door een chemisch middeltje. Dusja veel is mogenlijk.

• Verklaar jij maar is, hoe mijn speelgoed toen verplaatst was, waar me ouders en ik zelf niets van wisten,

En geloof me, ik vind het geen fabeltje, en het zit ook niet tussen je oren, en weet daadwerkelijk wel dat het echt is,

Veel mensen denken dat het niet kan, omdat ze zoiets nog nooit hebben gezien, je moet je erop concentreren, Je moet het voelen,

Dit is ook iets, wat je niet zomaar kan, weinig hebben het,

Hoe denk je anders hoe ze die 7e zintuig programma gemaakt hebben,

Misschien is het iets opgevraait, maar een deel is er wel van waar!

Ik vind ook, dat je hier bijvoorbeeld niet mee moet spotten, en ik ben niet bijgelovig ofzo, ik ga niet naar de kerk voor jezus, want dat haat ik, maar ik weet wel dat het bestaat..

En dit komt allemaal omdat ik het zelf heb meegemaakt, en zelfs nu nog is heb gehad ( 18 Jarige leeftijd laatst )

Dus het kan daadwerkelijk wel:)

• Ja inderdaad, je kan in je hersenen nogal veel vreemde dingen ontwikkelen die voor beelden kunnen zorgen, en zoals stan zegt als je een 'middel' gebruikt krijg je meer verbeelding e.d maar toch lijkt het echt.

• Citaat van Axl_H

[offtopic] Georgo: Het is het 6e zintuig:P[/offtopic]

Ik geloof er deels in, puur omdat ik naar feiten kijk en dingen die ik zelf gezien en gehoord heb

sorry, dat bedoelde ik ook:p , was nog even aan het twijvelen..

Ik blijf het zeggen, het kan misschien wel een middeltje zijn, die zich creeerd in je hersenen, maar ik weet dat wat ik heb gezien, zeker waar is, en hoe weet ik dat, omdat me moeder me presies kon navertellen hoe die geest er ongeveer uitzag,

En dan kan je me niet vertellen, dat dit niet kan, want dat kan daadwerkelijk wel:)

MVG Georgo

• [quote]7e zintuig programma/quote]

Hier heb ik nog nooit van gehoord. Maar als ik denk wat je bedoelt is dit via hersenactiviteit. Dus jij denkt aan muziek. Je hersenen zullen de plaats waar de muziekprocessen plaats vinden in je hersenen een signaal sturen. En die vangt dat apparaat op en dan weet hij waar het vandaan komt. Dus weet het apparaat waar je aan dacht.

Natuurlijk kan het nog niet zo expliciet maar in grote lijnen zal het zo werken.

• Aan de ene kant geef ik Georgo gelijk dat het onlogisch is dat je hersenen je een beeld kunnen geven dat iets verplaatst. Maar aan de andere kant ben ik het eens met de andere mensen die zeggen dat geesten niet bestaan. Je kan je hersenen inderdaad veel dingen laten doen etc. en ik geloof ook wel dat je je moet concentreren om deze figuren tevoorschijn te laten komen. Maar we zullen nooit weten of deze echt bestaan omdat er teveel meningsverschillen zijn.

• Ik ben niet gelovig, maar geloof er heilig in dat er meer is dan dat we zien. Elke keer als er iemand overlijd, komt die gene voor in mijn dromen op erg leuke manieren. Vroeger was ik altijd bang voor geesten, maar nadat ik er over ben na ga denken niet meer. Mijn moeder is na verschillende 'helderzienden' geweest met ook foto's van mij en mijn broer. Ze wezen altijd mij aan, en vroegen waar is zijn broertje? Wonder boven wonder herinnerde mijn moeder dat ze ooit bloed had gehad tijdens het zwangerschap, mijn tweeling. Ook hebben ze gezegd dat ik een gave had, ik heb het soms uitgeprobeerd en kreeg een raar gevoel wat niet te beschrijven valt. Vaak heb ik gelijk, ik heb het altijd op toeval gehouden terwel ik zelf wel weet dat dit niet zo is. Mij is verteld dat je er voor open moet staan, en dat je dan van zelf ooit tekens krijgt.. Het klinkt raar, maar deze informatie deel ik niet met iemand die ik 'echt' ken ik denk er enkel overna als ik alleen ben.

• Srry maar het zit totaal NIET tussen je oren.
    Waneer jij er niet voor open staat zul jij niks merken,
    Waneer jij er voor open steld zal je contact kunnen krijgen met je dierbare die overleden zijn.

Vele mensen staan hier niet voor open dat kan dat is je eigen mening.
    In april komt er iemand bij mij thuis en die gaat contact maken met me overleden oma ;) dus je moet er echt voor open staan dat zij, zij ook.

Maar respect voor elkaar hebben

• Dat zou ik ook nog eens willen, contact opnemen met een vriendin van me die 2 jaar terug helaas overleden is. Ik zou dit erg waarderen en ik probeer me er ook voor open te stellen. Maar het lukt me maar niet hoe erg ik me ook concentreer.

• Het is ook niet even in een kwartiertje gelukt,

Toevallig dat ik het automaties heb kunnen doen, en dit dus heb kunnen zien,

Misschien dat je een hele lange tijd over degene moet nadenken,

Zoals joshua al zegt, Misschien zie je het wel in je dromen, alleen op een andere manier, misschien grappig, misschien niet,

Dit is heel moeilijk om te weten, maar zeker iets om over natedenken.

Ik vind het iniedergeval heel leuk om hier mijn ervaringen in te tonen, bedankt gangstawar!

MVG Georgo

• Citaat van Jasper

Dat zou ik ook nog eens willen, contact opnemen met een vriendin van me die 2 jaar terug helaas overleden is. Ik zou dit erg waarderen en ik probeer me er ook voor open te stellen. Maar het lukt me maar niet hoe erg ik me ook concentreer.

Jasper het is heel erg goed dat je eigen er voor open steld maar, even een klein beetje terug naar de vrouw die bij mij komt, ik zei ook ik wil ook contact krijgen maar lukt me maar niet, ze zij tegen mij dat klopt als je eigen heel erg op gaat concenteren dan gaat het je niet lukken, je moet eigen alleen er voor opstellen dan komt het goed ;).
    Dus stel je eigen er voor open en het komt allemaal goed.
    En ik weet 1000 % zeker dat zij bij je is ;).
    Vaak merkt je het niet maar soms wel.
    Een gezegt een engeltje op je schouder

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!