zou je jouw ideeen kunnen plaatsen? misschien dat wij inspiratie kunnen opdoen uit die namen
SSPBedrijfsnaam
-
-
-
CRT Creative Remix Technology?
CMT Creative Mashup Technology -
- Creative Sound Development (CSD)( Maar die hadden we volgens mij al ) en ik vind dat niet klinken, en past niet
- Color Active arts (CAA) Ook dit vind ik niet klinken
- Creative arts ( Ook deze was al gezegt ) Maar ook te simpel, en heeft niet met alles temaken
Creative Moderated Music Arts (CMMA) Ook dit vind ik niet klinken
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 26.03.10 20:24:05:
Technology past niet, wij ontwikkelen geen product, oftewel een stukje technologie..Dit gaat hem helaas ook niet worden...
Heel moeilijk dit:p
MVG Georgo
-
CRB = Creative Remix Builder
CAR = Creating Art Remix ( Creeren van een geremixt kunstwerk xd want je design kunsten zijn niet mis maar je remixen heb er nog nooit 1 gehoord:D) -
Ik heb afgelopen tijd ook niet meer echt geremixt, en de laatste die ik heb gemaakt is ook een jaar geleden, maar dit wil ik weer oppakken, En op ss zie je alle remixen staan:)
[offtopic]Zie dit alsjeblieft niet als reclame, dit is niet de bedoeling:)[/offtopic]
Maar ik wil er graag weer mee doorgaan, en daar is shocksounds op gebasseerd, daar kunnen beginnende dj's of juist gevoorderde dj's hun remixen laten horen, en beoordelen,
Ik heb de site toen geopend, en was ooit eerst in html gemaakt, met alleen mijn remixen erop, alleen omdat ik toen een belgiese vriend erbij kreeg die me wou helpen met php zijn we begonnen daarmee:)
Dat is waarom de remixen erbij zit:)
En dat is de reden ook, waarom Shocksounds Productions niet meer van toepassing is:)
MVG Georgo
CitaatHoe bedenk je een bedrijfsnaam?
De naam die je kiest voor je bedrijf is bij voorkeur een naam die goed past bij jou, je bedrijf en je activiteiten. Je gaat de naam als het goed is lang gebruiken, een naamsverandering is verwarrend en zonde van je opgebouwde naamsbekendheid. Je naam komt op je facturen, belastingformulieren en je visitekaartje. Verschillende mensen en organisaties krijgen te maken met jouw activiteiten onder deze naam. Daarom is het van belang om voldoende aandacht te besteden aan het kiezen van een passende bedrijfsnaam. Om te beginnen, kun je jezelf de volgende vragen stellen:Wat is de kernactiviteit van mijn bedrijf?
Waarin onderscheid ik me van andere freelancers?Dit is dus wat ik bedoel, het moet een pakkende naam hebben, ik moet er tenslotte straks veel mee kunnen doen,
Vandaar dat ik ook een naam zoek, die ik kan afkorten,
zoals de voorbeeld van EAGames ( Electronic arts )Alleen heel moeilijk dit om de factoren allemaal bijelkaar te krijgen in 2 woorden...
---------------
Ik wil hier uiteindelijk een passende logo bij kunnen maken, Het moet dus niet te lang zijn, liefst met 2 woorden, max 3 woorden...
Het is dus uiteindelijk heel belangrijk voor de toekomst, waarmee ik straks eventuele connecties kan krijgen met orginisaties...
-
Pak gewoon G-productions G staat voor Georgo en, de rest voor producties :p Want een naam verzinnen met al die dingen die je daar vraagt gaat niet werken denk ik zo. :p
-
Het is inderdaad heel moeilijk, maar er moet toch een manier zijn, om dit werkelijkheid te maken
Mijn voorkeur gaan niet naar mijn eigen naam, Ik heb namelijk een team die samen werkt met het (Nog on-officiele) Bedrijf.
We willen dit uiteindelijk officieel kunnen maken, door uiteindelijk ook een kvk aan te vragen, en uiteindelijk ook onze kunsten te kunnen tonen, met een pakkende bedrijfsnaam.
Voor de uiteindelijke klant moet het goed, en betrouwbaar over kunnen komen, en als je er een kinderlijke naam bij heb, kan dit raar overkomen, en heb je dus minder kans om gewaardeerd te worden.
Dit is dus een factor, die heel moeilijk te bedenken is.
We kunnen het ook anders aanpakken, door gewoon remixen eruit te laten, en dit eventueel als Extra toe te zien, Dit heeft niet echt een prioriteit, dus kan eigenlijk dan wel uit het lijstje geschapt worden.
HEt gaat dus dan voornamelijk over design, en niet alleen over webdesign, maar ook poster, avater, wallpapers, eventueel willen we ons ook uitbereiden naar reclame borden...
Dit is dus de toekomst waarmee we ons "bekend" mee willen maken.
MVG Georgo
-
Sound Web Art Dev
-
Sound Productions
-
ultrafox UF
-
Ultrafox , klikt opzich goed, alleen die fox, klinkt me niet echt overtuigend,
Sound productions vind ik te simpel
sound web art dev vind ik niets:)
MVG Georgo
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 27.03.10 09:52:24:
Deze spreken me tot nu toe aan, Maar ook hierbij zoek ik de nog net iets betere naam.-InnoZone (IZ)( Ik vind dit een rare naam, maar wel wat hebben, maar spreek me nog net niet aan )
-Creative arts (CA)( Hier ben ik hard over aan het twijvelen, maar vind hem net niet goed genoeg )
-Ultrafox (UF)( Totaal andere naam, maar vind het wel wat hebben, maar ook hier zoek in nog de net iets betere voor )
-
en wat vind je van 1 van deze ?
Art Development
Creative Art Development(h)
-
exploding pixels
-
Creative art development, vind ik te lang, en ook niet klinken
Art development is niet echt van toepassing wat ik zoek,
Exploding pixels, vind ik te kinderachtig:)
MVG Georgo
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!