intresse in maffiaPRO ?

• Beste leden,

Ik zit te denken om een een goede maffia source te maken.

Voor mensen die slecht/niet kunnen scripten.

IDEE;
    Een goede criminals source, waarbij je elke prijs & letter kan aanpassen.
    Dus gewoon een extreem admin paneel.

OPTIES:
    - prijzen veranderen.
    - automatische installatie.
    - opties in/uitschakelen.
    - support forum met updates.
    - forum cats/verwijderen/aanmaken. topics maken/verwijderen.
    - leden aanpassen/controleren/verwijderen/etc./
    - 5 gratis layouts om uit te kiezen.
    - op de maffiapro site blijft worden gewerkt aan de source.
    & kun je met je activicatie-code inloggen.
    en gratis de updates/nieuwe layouts maken.

Ook wordt het in PHP5 / MYSQLi geschreven.

Het wordt een non-profit project.
    dus prijs wordt: 1,30 ( via tel/sms/ideal/wallie.

Zou hier intresse inwezen ?:D

[offtopic]Dit is niet volledig mijn idee.[/offtopic]

• Misschien een klein idee?
    5euro laten betalen, en dan met betaal optie van Wallie.
    Aangezien iedereen wel 5euro contant heeft, en dus zo 5euro wallie kan kopen in de meeste winkels.

En updates kan kopen voor 1,30.
    Denk aan een nieuwe layout, script etc.

En dan standaard 2 of 1 layouts meeleveren, maar voor 1,30 een nieuwe mooiere criminals layout kan kopen;)

• Ja volgende idee:

- de source: 1,30
    - upgrades: 1,30
    ( met auto-installatie: dus in 5min gewoon een hele veiling online.)

Ook komt er 24/7 support, En lossen we iedere 1e v/d maand alle bugs op die binnen zijn gekomen.

Ik wil nu is een handig systeem dat werkt, en gewoon unbugged + overzichtelijke code.

Ik hoop nog meer reacties te krijgen.
    Ik ben er al druk mee bezig dus STAY TUNED!

[offtopic]Natuurlijk komt me hosting op bijna online. ( 3 april 2010 ):cheer:[/offtopic]

BUGS/FIXED`S worden gratis gegeven.

• Ik zou 't niet doen... Waarom niet? Je verkoopt het 3 keer en dan hebben 50 mensen het... Daar is de doelgroep gewoon te corrupt voor. Wanneer professionele scripters achter exploits komen, denk ik niet dat ze het braaf gaan vertellen; nee, ze buiten de exploits uit waardoor de reputatie van je spel/maker sterk achteruit gaat.

24/7 support. Als ik zaterdag op zondagnacht bezig ben, kan ik dan bellen over een script? Denk het niet.

Ga je het object georiënteerd programmeren? Ga je een templatemanager gebruiken? Allerlei vragen, ik zou er nog even goed over nadenken. Non profit is OK, maar zet jezelf niet opzij.

Stel dat je met een team gaat werken; denk niet dat veel mensen zonder vergoeding hun deel willen bijdragen. Met source/layouts/upgrades verkopen kom je er niet; grote kans dat mensen naderhand gaan denken en dan van mening zijn dat zij het grootste gedeelte hebben gedaan, en dan het zelf op gaan eisen. En tsja: Geruchten verspreiden zich helaas snel.

• Leuk project, lijkt alleen veel op de mijne.
    Enige verschil ik geef de source gratis en de meeste mods (uitbreidingen zijn/worden gratis).

Het bovenstaande bericht werd geplaatst door een lid waarvan het account verwijderd is.

• Citaat van Jannick

Ik zou 't niet doen... Waarom niet? Je verkoopt het 3 keer en dan hebben 50 mensen het... Daar is de doelgroep gewoon te corrupt voor. Wanneer professionele scripters achter exploits komen, denk ik niet dat ze het braaf gaan vertellen; nee, ze buiten de exploits uit waardoor de reputatie van je spel/maker sterk achteruit gaat.

24/7 support. Als ik zaterdag op zondagnacht bezig ben, kan ik dan bellen over een script? Denk het niet.

1. dat lossen we dan snel mogelijk op.
    2. ja hoor geen enkel probleem :)
    [offtopic]Als je maar niet vaker belt,etc..[/offtopic]
    3. team gaat wel lukken.
    4. het is & blijft Non-profit!
    Ik wil dit doen op iedereen te helpen, aangezien ik iets beters wilt dan: http://crimesource.nl/

SC-Webmedia: Maar ik kom met een volledig support-site. + DOMEIN.
    En zorg dat het een nette source wordt, met goede upgrades.

• Waarom niet een combi project?

Ik bedoel; momenteel roept iedereen dat zij aan open source projecten aan het werken zijn, maar waarom bundelen jullie niet allemaal deze krachten. Maak bv. een onderdeel op CP aan waar iedereen zijn bijdrages kan posten en zodat iedereen op gezamenlijke wijze kan werken tot een groter geheel.

Dit voorkomt allemaal verschillende soorten scripts en wijzen van opbouw, en bespaart daarnaast veel onnodig scriptwerk

• gamecontrol samen werken is geen probleem. Het probleem is meer dat ik al een site + domein + hosting + source klaar heb.
    En dat niet ga opgeven voor een stukje forum op CP ;)
    Tevens mag ik geen links e.d plaatsen aangezien Koen het als concurentie zou zien.

Maar ik richt mij niet zo zeer op maffia e.d
    Ik lever een basis source, en de rest is aan jezelf.
    Op het forum komen wel mods (uitbreidingen) e.d te staan, deze worden zowel gratis als betaald.

Het bovenstaande bericht werd geplaatst door een lid waarvan het account verwijderd is.

• Ik werk niet met CP noch met Dimoweb samen..

Ik maak het voor iedereen & ga samen werken met SC-scripting.

We houden jullie op de hoogte.

Wij zoeken de volgende vrijwilligers:
    - 2x gratis layout ( crime layout + support layout )
    - 2x gratis basing ( crime layout + support layout )

Wat krijg je ervoor ?
    - van sloosmedia een gratis hosting pakket.
    + naam vermelding.:cheer:

• Hierbij de bevestiging dat Sloosmedia en ik gaan samenwerken.
    We zullen er zeker wat moois van gaan maken.

• Slecht idee, laat het verschil zo blijven: noobs -> beginners -> pro's -> god's

Want de mensen gaan het kopen, en misschien komt het dan wel 'illegaal' bij iemand terecht die het gratis gaat verspreiden.
    Zo gaat het gewoon tegenwoordig en komen er alleen meer en meer mensen bij die nooit iets leren en toch winst eruit maken wat niet eerlijk is.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!