inlog probleem
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
Jongens ik stop ermee om te helpen ik kreeg net een zware beschuldiging en ben ik niet van gediend.
Van wie doet er niet toe maar ik vind het echt zwaar zielig om zomaar zonder enige reden mijn ergens van te beschuldigen wat ik niet doe.
Succes.
-
dat wat op http://www.criminalspoint.com/forum/topic/7264.html besproken wordt had ik al opgelost dus dat is het zoiezo niet.
-
Citaat van Willem
Jongens ik stop ermee om te helpen ik kreeg net een zware beschuldiging en ben ik niet van gediend.
Van wie doet er niet toe maar ik vind het echt zwaar zielig om zomaar zonder enige reden mijn ergens van te beschuldigen wat ik niet doe.
Succes.
Mwah zulke mensen moet je openbaar maken, anders moet je even zeggen wie het was op MSN, dan weet ik wie het bij mij kan vergeten wie er hulp krijgt. Beetje vervelend aantal kleuters hier, maja dat houd je als vele mensen hier minderjarig zijn.
DirectAdmin ligt het niet aan, gebruikte ik zowel bij Versio als nu bij VPS hosting van Willem
(naja partner van um:P)
Ik denk dat beveiliging het probleem is, weet niet als PHP safe iets mee te maken heeft? Aangezien dat bij mij uitstaat dus geen last heb van problemen:P
-
Gewoon de login terug opnieuw heropbouwen.
Dan zou het ook normaal werken. -
Citaat van Dein
Gewoon de login terug opnieuw heropbouwen.
Dan zou het ook normaal werken.Nou ja het probleem ligt iig aan de hosting, er zit iets in wat cookies ofzo blijkbaar niet accepteert.
Dus moet je idd alles opnieuw bouwen, maar dan vraag je gemiddelde gebruiker hier om dat te doen? Meeste lukken dat dus echt niet;)
-
Citaat van vergeten
Mwah zulke mensen moet je openbaar maken, anders moet je even zeggen wie het was op MSN, dan weet ik wie het bij mij kan vergeten wie er hulp krijgt. Beetje vervelend aantal kleuters hier, maja dat houd je als vele mensen hier minderjarig zijn.Voordat jullie hier allemaal verontwaardigd gaan reageren, zal ik vertellen dat ik waarschijnlijk degene ben die Willem bedoelt. Willem vroeg mij om mijn site op zijn server te plaatsen, ik antwoordde hierop dat ik dit niet zou doen, omdat naar mijn mening zijn hosting geen proffesionele uitstraling had, doordat zijn hosting kant-en-klare source gebruikte.
Als Willem dan gelijk begint met rapporteren aan het team en niet meer wil helpen in deze discussie, denk ik dat hij degene is die het probleem maakt.
-
Ik heb momenteel verschillende logins geprobeerd maar het probleem blijft nog steeds hetzelfde.. vreemd... ligt dus niet aan het login gedeelte (alleen)
-
Hangt af van je _include_funcs (a)
-
Nadere toelichting...
-
bij mij is er alleen een _include-funcs2 ligt het daar soms aan. Moet er geen 1 of een met geen getal zijn?
-
haha, nou ik heb alleen _include-funcs2. Blijken dus heel wat versies rond te gaan zo te zien, allemaal met hetzelfde probleem.
-
ja dat zei ik ook dat ik alleen _include-funcs2 had.
-
dit is een standaard probleem tegen mensen die zo even geld willen verdienen.
include je right_colum eens
-
Die staat uiteraard al geinclude, is namelijk de basis van de in-game layout.
Of mis ik hier iets? (enige aanvulling...)
-
Nog steeds niet op kunnen lossen.
Kijk eens in de config bestanden.
-
Nee nog steeds hetzelfde probleem. Momenteel werk ik offline met de source en enkele overige betaalde hostings van me hebben ook geen enkel probleem. Het probleem zit hem enkel in bepaalde overige servers, maar kan er niet tegen dat het hier niet op werkt ;).
In de config lijkt ook alles gewoon goed te staan. Heb ondertussen de login van Criminolz en enkele andere ook al in proberen te bouwen, maar het probleem blijft hetzelfde. De login is het iig niet dus. Maar wat wel... geen idee
-
Gans de source is buggy8-|
-
Bij mij niet meer hoor ;). Maar dit gaat een andere richting uit...
wederom ontopic..
-
Dan zie ik nog een reden zoek een hosting die hem wel pakt.
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!