Geen mogelijkheid om het gratis te doen? Is nml niet dat ik momenteel meer met de banditi source bezig ben maar heb het probleem wel verschillende malen voorheen gehad op bepaalde hosting en wil dit in de toekomst dan ook voorkomen (indien ik iig weet hoe te fixen ;))
inlog probleem
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
alsjeblieft kan iemand er wat aan doen gratis?? dit probleem moet gewoon echt opgelost worden. iedereen zou erg blij zijn en zou de persoon die het oplost erg aardig vinden. Ik ook!!
-
Citaat van gamecontrol
Geen mogelijkheid om het gratis te doen? Is nml niet dat ik momenteel meer met de banditi source bezig ben maar heb het probleem wel verschillende malen voorheen gehad op bepaalde hosting en wil dit in de toekomst dan ook voorkomen (indien ik iig weet hoe te fixen ;))
Tsja het kost mij tijd om het uittezoeken... Want ik weet niet waar daadwerkelijk de fout zit in welke file en welke regel. Dus vandaar dat ik dat moet uitzoeken. Aangezien bij mij gwn alles werkt zie ik zelf geen nut in om voor noppa helemaal uit te gaan zoeken xD
Daarnaast animal je moet begrijpen dat meeste het niet zoveel kunnen schelen als mensen hun mogen of niet:P Het zal mij een worst wezen, zijn enkele leden boos op mij geweest omdat ze na het spammen van me spel ff bugabusing ging doen bij hun:P
Maar goed je moet zelf kieken wat je wilt ;D
-
Haha, ach zo'n groot probleem is het ook weer niet. Ik zal er zelf binnenkort eens naar kijken. Maar was wel benieuwd waarom het script het op bepaalde hosting het wel doet zonder problemen en op bepaalde niet.
-
oke ik hoop zo dat je het opgelost krijgt. Ik haat het om op een gratis host te werken
-
Wat is je hosting dan?;)
-
de gratis is ismywebsite
de betaalde is knoth hosting
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 01.04.10 21:53:32:
maar ismywebsite heeft veel te weinig dataverkeer per maand beschikbaar en is vaak offline door fouten -
Dus hetzelfde script doet het wel bij je gratis maar niet bij je betaalde hosting?
-
juist zo zit het :@
-
Maar nu weer ontopic - iemand enig idee.
-
Ik gebruik zelf ook banditi en heb nergens last van.
DUs ik begrijp het ook niet ik zal eens kijken kan iemand zijn huidige script sturen die je heb dan zal ik eens kijken.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 02.04.10 15:29:46:
En welke banditi versies zijn het kan ik ze eventueel even testen op me eigen servers. -
Hey willem. Volgens mij gebruik ik zelf de 1e versie, maar het probleem speelt in alle sources. Op de hosting met DirectPanels blijkt dit probleem naar mijn weten niet op te treden, maar bij Cpanel iig wel (wel bij de door mij geteste hostings iig)
-
O.S.1.6 die doet het bij mijn gewoon
Ga zo nog even de 1.5 testen en de v2.0
-
ik heb cpanel daar werkt hij juist wel en bij directadminpanels werkt hij juist niet. Bij alle versies werkt het niet.
-
Nou dan ligt het echt aan die server.
Ik gebruik directadmin panels en bij mijn doen ze het allemaal.
Ligt denk aan de beveiliging van de server of de scriptversie.
-
Of de cookies idd ;). Maar enig idee hoe te fixen? Weet ik ook gelijk waar ik mijn hosting beter moet beveiligen / of juist minder
-
Ik heb mijn server beveiligd met een firewall en nog een paar beveiligingen welke weet ik even niet.
-
Ik had contact op genomen met de host. De contactpersoon zei dat ze het vroeger ook hetzelfde probleem hadden. Het lag wel aan het script dus.. Alleen hadden ze toen een scripter die het had opgelost dus kan de host mij ook niet helpen. Maar het ligt dus aan het script dat is zeker.
-
{KNIP}
-
Dat het aan het script ligt is duidelijk. Heb ik ook geen moment aan getwijfeld. Vraag is wat de oplossing is he
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!