Wat is daarmee?
Edit:
Ik test en daar werkt het nu wel
Edit2:
Ow, nu niet meer...
Wat is daarmee?
Edit:
Ik test en daar werkt het nu wel
Edit2:
Ow, nu niet meer...
Je wordt uitgelogd zie je, en dat is jou script =)
Ow, ik zal eens verderzoeken...
Bij mij is er geen activationcode en ik gebruik v1 ipv v3
Probeer nu mijn scripts eens (wel nog even v1 aanpassen)
Nope, nu staat er geen verbinding, denk dat config.php fout is :s
Want ik deed eerst conf_admin.php ma da werkt niet, en oorspronkelijk was het config.php
Moet ik men config plaatsen eventueel?
Kan het niet aan liggen denk ik, zal eens denken.
Want als je inlogt wordt je niet op online gezet..
(MIJN OS) banditi werkt denk ik niet met de nieuwe PHP/MySQL versie.
Host het op bv. v3host.nl / futureweb.nl/.be daar heb je geen problemen.
De oorspronkelijke scripting is te oud en te bagger...
Hey perry heb ook even jouw gedeelte geprobeert maar dit werkt niet. Is trouwens geen probleem van een scripting die 'oud' en 'bagger' is maar heeft wel te maken met verschillende hostings. Denk zelf dat het een cookie probleem is of iets dergelijks, maar heb de werkelijke fout helaas nog niet gevonden...
ik hoop echt dat dit probleem wordt opgelost. Ik heb het namelijk ook en is echt heel vervelend. ik heb een betaalde host maar daar werkt hij niet. zonde van het geld dan hè. Dat vind ik zo balen! Ik heb hem nu op een gratis host moeten zetten maarja die heeft te weinig dataverkeer.:((
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 28.03.10 14:54:51:
Is er echt niemand die het weet hoe het moet? want volgens mij zijn die er wel alleen willen ze het voor zichzelf houden.. please help me hiermee..(a)
Nog maar eens omhoog met deze topic. Ben er zelf ook nog steeds niet uit en heb wel interesse in de oplossing ervoor.
Iemand enig idee, of mogelijk een andere optie?
Er zit een fout in cookie instellingen waarschijnlijk
Zo herkent ie namelijk als je de persoon bent waarmee je inlogt. Als je cookies verwijdert log je ook auto uit:)
Hoe los je dat op =)
ja ik wil het echt weten hoe dit op te lossen is. Ik zit echt te kijken omdat ik een betaalde host heb waar hij het niet op doet :((
Naja kleine vergoeding en dus wat ftp gegeventjes om te testen zal ik je helpen:P Aangezien het mijn tijd kost vraag ik dus wel een kleine vergoeding. (ik praat echt niet over 50 euro dus xD)
Dan zal ik kijken wat er mis is. Maar geef even welke site je hebt Ferhatje of animalking. Kan ik kijken als idd dat het probleem is
Ik heb geen Banditi :p
Citaat van FerhatjeIk heb geen Banditi :p
Wrm zeg je je probleem dan in een Banditi topic die over hetzelfde probleem gaat^o)
ik heb hem juist eraf gehaald omdat hij het niet doet en ben hem momenteel aan het unbuggen. Als hij wat beter is zet ik hem weer online.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 01.04.10 20:45:48:
Hier heb je hem dan. Heb hem weer geupload. http://www.gta-mta.nl/index.php . Daar werkt hij dus niet.
Je moet wel ff snel een accountje aanmaken. Ik heb het nu even heel erg druk
Heb ff aangemaakt, dit is idd een cookiekwestie met grote kans.
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!