Saint Patrick

• [offtopic]
    De eigenaar overtreed zijn eigen regels (xD)

- Een topic bumpen binnen de 24u na aanmaak is niet toegestaan. Een topic mag maar 1x gebumpt worden.

- [MED] topic inhoud betekend het volgende:
    Nieuws & mededelingen
    Al het nieuws en alle mededelingen over criminalspoint worden hier geplaatst.
    [/offtopic]

Tevens vind ik het niet zulk groot nieuws dat het een [MED] moet zijn hoor..
    [MED] gaat over nieuws die binnen criminalspoint gaat en niet over een feest waar jij naartoe gaat.
    Dit zou meer thuis passen in een [OFF] onderwerp (xD)

• Sorry maar Pim of darsstar verplaatst dit topic is naar offtopic.
    Ik vind eigenlijk dat Koen nu zijn regels overtreed en dus eigenlijk ook een banpunt hoort te krijgen.

Regels zijn regels, en daar moet je als eigenaar zelf ook aan houden.
    Ik vind het namelijk beetje overdreven dit als mededeling te zien terwijl dit niet eens te maken heeft met cp.
    Sorry maar de MED staat voor alles wat te maken heeft cp!

School
    Tweedejaars Informatica Student @ Hogeschool Rotterdam.

Webtalen
    - PHP ( OOP )
    - SQL
    - JavaScript i.c.m. jQuery framework
    - (x)HTML
    - CSS
    - Actionscript
    - XML

Programmeertalen
    - Java
    - C#
    - Ruby i.c.m. on Rails framework

• Superior, dat is helemaal geen bump, dat is juist omdat het eerste bericht een algemene inleiding is en het 2de bericht is mijn antwoord hierop.
    Ik vind niet dat dit in 1 bericht moest staan.

Verder is St. Patrick voorbij en mag het nu in offtopic.
    En ik blijf erbij dat ik persoonlijk vind dat de homepage af en toe wel eens iets tofs mag melden, in plaats van enkel technische zever.
    Offtopic is pas als je binnen een topic offtopic gaat.
    Een topic zelf kan nooit offtopic zijn in mijn inzicht...

• Citaat van K.Rens

Superior, dat is helemaal geen bump, dat is juist omdat het eerste bericht een algemene inleiding is en het 2de bericht is mijn antwoord hierop.
    Ik vind niet dat dit in 1 bericht moest staan.

Verder is St. Patrick voorbij en mag het nu in offtopic.
    En ik blijf erbij dat ik persoonlijk vind dat de homepage af en toe wel eens iets tofs mag melden, in plaats van enkel technische zever.
    Offtopic is pas als je binnen een topic offtopic gaat.
    Een topic zelf kan nooit offtopic zijn in mijn inzicht...

Bedankt, ik weet nu wat ik moet doen als een topic de aandacht uit dreigt te verlopen en er nog geen reacties zijn :)
    De regel dat een topic in de juiste categorie moet staan is inderdaad verdwenen, wat betekent dat dit mag. Nog een klusje voor je: Haal alle categorieën weg, aangezien die nu nutteloos zijn nu het niet meer in de juiste categorie hoeft te staan.

Nee, ik vier dat belachelijke feest niet, wat het ook mag zijn. Ik ben Nederlander en geen Engelsman wannabe.

Succes nog met het verzinnen van nieuwe uitzonderingen op je nieuwe regels :) Hoop dat je ook een uitzondering gaat maken die toestaat dat je iedereen verrot mag schelden! :D

Totdat Stefan en Koen terug zijn van vakantie ben ik weer actief. Daarna ben ik weer weg ;)

• nou ik moet het vieren -_-

ik werk zelf in een culb en moest 2 weken geleden gaan jodelen met het hele bar personeel met pakjes en al

was wel leuk maar voelde me voor lul staan:cheer:

ag ja ik zien wel wat ik vrijdag aan moet^o)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!