Wat vinden jullie?
- Jeroen
- Closed
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
zelf getekend?
Sta er verbaast van ziet er wel nice uit
-
Bedankt:) heb het zelf getekend.
-
Zeer zeer mooi gedaan!
Hoe heb je dit gedaan, met een sketchboard ofzo, want is echt wel goed afgelijnd etc.
Ook de inkleuring heb je heel goed gedaan. -
Zeer en zeer nice gedaan;)
Compliment;)
-
Super mooi getekend.
-
Zeer mooi,
Als ik naar de letertype van je (naam ff vergeten "copyright" ) kijk lijkt het alsof je van internet hebt gehaald en erop hebt geplakt,
(hoeft niks te betekenen he>< )maar mooi gedaan
-
Damn ik val hier bijna van me stoel af :O
Ga zo door! (waar is een respect smilie???? :p)
-
WOW!!!
Net zo mooi! Als je zo doorgaat kun je er aardig wat geld voor vragen, lijkt me! -
Je hebt een PM. Heb interesse om je afbeeling over te nemen en tevens je diensten in te huren voor meerdere projecten.
-
-
Beste,
Ik vind het mooi en te mooi om te geloven dat jij het hebt gemaakt.
Ik wil je nu niet gaan beschuldigen of dergelijke maar ik vind het beetje verdacht dat de tekening helemaal tot in details mooi is afgewerkt maar de "copyright tekst" er gewoon is opgeplakt.Kan je misschien even een voorbeeld laten zien met lagen of dergelijke?
En heb je dit met een tablet gemaakt?Met vriendelijke groeten,
Pg -
Hallo Pg,
Je hebt gelijk over die copyright, maar dat was even snel snel via paint om het hier te plaatsen trouwens dat lettertype gebruik ik ook voor me website www.maffiazi.nl.
En vinden jullie het echt mooi? want ik twijfel er nog een beetje over:p
-
@ Jeroen zeer mooi gedaan en ook netjes ingewerkt.
-
Toen ik dit plaatje zag, wist ik meteen dat ik m eerder had gezien. Design is een vak apart, maar plaatjes pikken kan iedere idioot 8-)
http://browse.deviantart.com/?…rder=9&offset=24#/d2mq3se
[offtopic]Waarom zou je m willen verkopen, terwijl hij al vanaf maart dit jaar gratis te downloaden is op deviantart...[/offtopic]
-
Dag mein her! :slotje:
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!