Website stuurt smsjes..

  • Geacte CP leden,


    Deze website stuurt heel de tijd berichten naar mijn telefoon, en kost mij 1,50 per sms.


    Ik heb hiervan al 3 a 4 berichtjes gehad. Heb ook STOP gesmst om hiervan af te zijn.
    Ik heb nooit op deze website gezeten, nog aangemeld hiervoor.


    Heeft iemand mischien een idee wat ik hier tegen kan doen, en of ik mischien stappen kan ondernemen tegen de betreffende website, aangezien ze gewoon massa-smsjes sturen.
    Een paar van mijn vrienden hebben hier ook last van.


    Betrefende website: http://www.leukdaten.com
    (Sorry als dit niet mocht.)

  • Heb ik al gedaan, tot nu toe geen reactie gehad van de betreffende persoon die deze website heeft gemaakt.


    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 05.05.09 15:29:05:
    En hebben jullie enig idee waar ik de domein statistieken kan achterhalen van deze persoon?
    Ik heb whois al geprobeerd, maar geeft niet genoeg informatie.

  • 1) Zoek aan de hand van het ip zijn webhoster op. Contacteer hem met de feiten.
    2) Dien een klacht in bij de operator van je mobiel, dan blokkeren ze alle diensten van hem voor iedereen. Zijn website is ook niet legaal, geen uitschrijving, extra kracht dus voor blokkering.
    3) Dien een klacht in bij het ministerie van economie en de BAM (of de variant van jou land ervan, is de mobiele maatschappij ter verdediging consumenten belangen)

  • "U kunt zich ook afmelden voor de sms-dienst door het sturen van de woorden ‘STOP’ of ‘UIT’.


    De kosten voor deze dienst bedragen €1,50 per verstuurde en per ontvangen sms."


    Indien dat niet werkt moet je doen wat Koen zegt.

  • Helaas is het wel iets minder dan dat er afgegaan is, ik krijg een bedrag terug van 15 euro, terwijl het om 17,50 gaat.
    Maar ik ben niet z'n zeurpiet...ben hier ook blij mee aangezien ze toch wel redelijk zijn.


    Hier mag een slotje op, nogmaals bedankt!

  • Ik ben zo ook al eens bedrogen geweest, toen ik nog maar net een GSM had, 10 jaar oud ofzo en heb zo zeker €30 verloren, geen dank btw ;)


    Leuk dat je er wat aan doet btw :)

  • Ik heb er ook last van gehad, me provider gebeld en die hebben met die service gesproken, en een boete op laten leggen. Nooit meer iets van gehoord.
    Bij de meeste providers kan je hiervoor een formulier invullen, of klantenservice bellen voor advies. Meestal kunnen hun hier boetes voor geven, als er doorgegaan word

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!