Graag een slotje want ik ga een ander source gebruiken.
Crime-Killer source...
- stark021
- Closed
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
Wat is de foutmelding
-
kijk zelf maar http://projectmodern.org/
-
Misschien ondersteunt je webhosting iets niet of zo? kan dat
-
PHP versie
5.2.10
MySQL versie
5.0.84mijn webhost ondersteunde zelfs crimesource, dus waarom zou die deze niet ondersteunen.
-
post include-config.php en database.php
-
PHP
Toon Meer<? # Filename : database.php # Author : Mitch Vroege # Projectname : SMART PoLL # Projectversion : 0.7.1 # Releasedate : 16-08-2004 class database { # Database vars var $user = "space_4660476"; var $pass = "xxxxxx"; var $host = "sql110.000space.com"; var $name = "space_4660476_crime"; # Functie die mysql_num_rows teruggeeft function num_rows($sql) { $this->connect(); $res = mysql_query($sql); $aantal = mysql_num_rows($res); mysql_close(); return $aantal; } # Functie de mysql_fetch_array teruggeeft function get_array($sql) { $this->connect(); $res = mysql_query($sql); while($data = mysql_fetch_array($res)) $row[] = $data; mysql_close(); return $row; } # Zelfde als hierboven maar dan 1 row function get_single($sql) { $this->connect(); $res = mysql_query($sql); $data = mysql_fetch_array($res); mysql_close(); return $data; } # Functie die een normale query runt function execute($sql) { $this->connect(); $res = mysql_query($sql); mysql_close(); return $res; } # Functie die de database connectie maakt function connect() { return mysql_select_db($this->name, mysql_connect($this->host, $this->user, $this->pass)); } } ?>
-
Raar hij geeft ook geen error ik zei alleen wit,
Weet je zeker dat de ingevoerde gegevens kloppen? -
EN de _include-config.php?
-
ja ze kloppen gewoon.
-
Wat gebeurt er als je de include even verwijderd en later weer erbij zet?
Want je ziet een wit scherm dus moeten wel een foutmelding zien?Probeer is error_reporting(0); boven de pagina te zetten?
-
volgens mij hoort name en user het zelfde te zijn
# Database vars
var $user = "space_4660476";
var $pass = "xxxxxx";
var $host = "sql110.000space.com";
var $name = "space_4660476"; -
Ze zijn tog al het zelfde?
-
nu dat ik include heb verwijderd komt de index.php tnx alleen ff testen of het werkt... weet iemand toevallig de admin en password?
mijn tabelname heeft btw niet hetzelfde naam als mijn username dus ik had het gewoon goed ingevuld -
Ok dus dan weet je al bijna zo zeker dat in je include de fout staat.
Uhm kan je include er weer op zetten en de include naar de database even verwijderen?Dus gewoon even // include database.php.
Weet niet precies hoe het er staat maar je moet er even een // voor zetten.Dat doe je in de include-config.php
Als je dat hebt gedaan hoor ik graag meer. -
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!