Nieuwe Domeinnaam?

• Citaat van Axl_H

Waarom zou koen alles gaan omgooien als deze domijnen al genoeg naamsbekendheid heeft?

[offtopic]Foei, weer een fout...
    [/offtopic]

CriminalsPoint is een goede naam, een nieuw domein zou niet passen.

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • website2010
    Ik weet niet hoelang je hier komt maar die naam is er al ruim 4 jaar hoor.
    Niemand heeft er ooit over geklaagd, snap jullie punt ook niet.

Komt omdat het domme vragen zijn die via google binnen 2 minuten gevonden zijn.
    Neem een voorbeeld aan Tim521, hoeveel topics opent die jongen wel niet?
    En al zijn vragen zijn binnen 2 minuten opgelost omdat wij informatie via google zoeken.
    Meeste handelen uit ervaring, maar alle informatie is gevonden op google.

• @ superior,
    Ik ben hier niet zo lang, klopt. Ik denk een paar maanden pas. Maar als SvenB aankaart dat hij het huidige domeinnaam niet goed vind. Ga ik daar mee op in, want ik vind dat ook. Ik heb niets te klagen hier, maar ik geef gewoon mijn mening, niks mis mee toch?
    Ben ook gaan stemmen, zie het als een soort stemming en mening geven tegelijk. Ik zeg niet dat de eigenaar de naam moet veranderen zeker niet. Maar het is indertijds wel verkeerd gekozen denk ik ?

• Je gaat personen toch ook niet beoordelen op namen? Omdat jij jezelf website2010 noemt, ga ik toch ook geen oordelen trekken? Het gaat om je innerlijk, en niet je naam waar je je mening op kunt baseren. Zo gaat het ook met een website. De domeinnaam is handig omdat het ervoor zorgt dat je geen ip-adres in hoeft te typen, maar gewoon criminalspoint.com in kunt voeren, wat veel makkelijker te onthouden is.

Ook al hield het totaal geen verband met elkaar, als de inhoud van de website voldoet aan mijn behoeften, hoor je mij niet klagen. Jullie wel, dat begrijp ik niet.

Totdat Stefan en Koen terug zijn van vakantie ben ik weer actief. Daarna ben ik weer weg ;)

• [offtopic]Ik heb jullie dit niet verteld, maar op onze bestuursvergadering van maandag werd beslist om CriminalsPoint op te splitsen (h)
    Geloof het of niet, maar het punt dat jullie hier aanhalen heeft hier ook mee te maken.

Maar meer gaan we ook niet verraden.
    Voor meer details moet je V5 wachten.[/offtopic]

Speculaties zijn natuurlijk welkom, maar bijna niemand hier weet van iets, zelfs de volledige crew nog niet (enkel de belangrijksten weten het al).
    Eens we ons projectplan hebben uitgewerkt zal dit worden voorgelegd aan de crew voor goedkeuring. (h)

Wat denk jij dat wij van plan zijn met CP?

Ps: geen schrik, CP blijft bestaan - we gaan het niet verkloten of onder DiMoWeb hangen!
    Blijft een onafhankelijke site (h)
    Je moet verder niet gaan zitten ruzie maken over iets waar je niets van weet!
    Enkel suggesties en speculaties zijn toegestaan.

De opmerking dat ik niet zou luisteren is verder ongepast, want je weet niet of dit werkelijk zo is.
    Gelieve dus niet zulke uitspraken te opperen...

• Opsplitsen in twee communities, of websites met meerdere concepten?

Wie zegt trouwens dat jij niet luistert?
    Net even gezocht op het woord 'luister'. Niemand hier heeft beweerd dat jij niet luistert.

Totdat Stefan en Koen terug zijn van vakantie ben ik weer actief. Daarna ben ik weer weg ;)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!