Posts by website2010

    Zoals de titel al aangeeft,
    Zoeken wij een webshop met dropshipping.
    Het liefst in elektronische apparaaten met een makkelijk en eenvoudig admin systeem voor het toevoegen enz van nieuwe en/of het aanpassen van bestaande producten. Het is een investering die max een xxx bedrag mag kosten. De leverancier(s) moeten goed bereikbaar en betrouwbaar zijn. Alle opties zijn mogelijk. Graag in dit topic een reactie EN een prive bericht met de link en stats enz.
    Wij zijn totaal nieuw op deze markt en willen het liefst zo veel mogelijk informatie van U.


    BVD,
    TS Investments.

    Ik zoek een maffia rpg met hosting en domein. Ik wil het liefst een vendetta source of banditi source (laatste versie natuurlijk). De prijs valt over te praten, en het moet een ver unbugde source zijn. Ik ga op alle sugesties in!


    BVD,
    TS.

    Hallo allemaal.


    Ik zoek een leuke maffia rpg met hosting EN domein. Mag een UNbugde vendetta of banditi zijn maar dan wel met de headers en namen verandert in het spel naam. Of anders een unieke site. Prijs valt over te praten. Ik sta iig voor alle opties open!


    MVG,
    TS


    Joshua: Tag aangepast.

    Goedenavond,


    Ik heb een vraagje,
    Ik zou graag een vendetta source bekijken zonder deze ergens te publiceren. Dat hou in dat ik op mijn pc het spel wil kunnen spellen/de bugs opzoeken en aanpassen. Ik wil de volledige site kunnen bekijken en ermee spelen/werken/testen, zonder deze gehost te hebben. Want ik wil eerst de bugs verwijderen, naar mijn smaak aanpassen en dan pas een hosting + domein aanvragen.


    Iemand een idee hoe dat moet?


    BVD
    TS.

    @ superior,
    Nee vraag ik ook niet, vind het alleen beetje jammer, maargoed. Laat ons hier nu over stoppen ik heb mijn mening gegeven. Nogmaals, ik ben toch blij dat ik deze site heb gevonden.

    @ superior,
    Ik ben hier niet zo lang, klopt. Ik denk een paar maanden pas. Maar als SvenB aankaart dat hij het huidige domeinnaam niet goed vind. Ga ik daar mee op in, want ik vind dat ook. Ik heb niets te klagen hier, maar ik geef gewoon mijn mening, niks mis mee toch?
    Ben ook gaan stemmen, zie het als een soort stemming en mening geven tegelijk. Ik zeg niet dat de eigenaar de naam moet veranderen zeker niet. Maar het is indertijds wel verkeerd gekozen denk ik ?

    @ superior


    Maar wij hebben de naam toch niet gekozen?^o) En dat komt door de mensen die hier hulp vragen en gelijk afgekeurd worden.
    Kom even terug op Georgo:


    - Welke domein naam zou jij kiezen?: Iets bijv. als Script master/site/point. Of iets als. Criminal scripts/sources ed.


    - Wat zijn hier de voordelen van?: Duidelijker ( dan de huidige domeinnaam ), zelf dacht ik toen ik de naam zag aan een RPG.


    - Lukt het om deze domeinnaam ook in, .com .net .eu .nl te krijgen?: Als er een van deze domeinnamen vrij zijn wel ja.


    - Zal deze domeinnaam meer bezoekers trekken: Misschien wel misschien niet, het zal sowieso duidelijker zijn voor mensen die op zoek zijn naar een site als deze.


    - Is ht verstandig om uberhoupt een andere domeinnaam te nemen, en om 4 jaar naamsbekendheid op tegeven?: Neen, Dat heb ik ook al gezegd. Maar doorlinken zou ook kunnen als hier de financiele mogelijkheden toe zijn. Dit kan ook meer bezoekers betekenen.

    Citaat van Superior

    Waarom een andere naam in vredesnaam, hij bestaat al ongeveer sinds 2006.
    Moet je dan ineens 4 jaar aan naamsbekendheid opgeven omdat het niet goed is volgens jullie?
    Ze hebben dagelijks steeds meer bezoekers dus snap het nut er niet van dit allemaal ineens op te geven voor een andere naam.


    Euh, ik denk dat u het niet goed begrijpt.
    SvenB kaart alleen aan dat hij het ( onder voorbehoud ) tijd vind voor een nieuwe domeinnaam voor het huidige criminalspoint.com. Dat is zijn persoonlijke mening en hij wilt deze met andere delen en de mening van anderen te weten komen.
    Snapt u het nu? En ja ik ben het deels met u eens, over de bezoekersstatistieken enz. Maar ik ben het ook met SvenB eens dat deze naam misschien niet de perfecte was, maar om nu drastisch te veranderen in domeinnaam vind ik nu ook weer niet de oplossing.