Nieuwe Domeinnaam?

• Hallo allemaal,

Aangezien het hier over van alles en nog wat gaat maar weinig over crimes vind ik het domein te oud.

Het is tijd voor een nieuwe, Ik tikte zo criminalspoint.com in en ik dacht van wat heeft het er mee te maken?

Iemand het er mee eens dat het tijd is voor een nieuwe domeinnaam?

Mvg,
    SvenB

Ik hoop met dit bericht ook de admins te kunnen aanspreken!

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Ze hebben net 4 domeinnamen erbij genomen voor criminalspoint

En toch gaat het no steeds over criminals..

Dus dit is een beetje overbodig lijkt me...

MVG Georgo

• Nee.
    CriminalsPoint staat bekend onder CriminalsPoint en niet onder komhieralsjewiltlerenprogrammerenenjewiltprofiterenvangekkendienogsteedsallesvoorjevoorkauwen.nl.
    Bovendien is criminals iets wat de eigenaar (K.Rens) boeit, en ik neem aan dat hij dat niet gaat aanpassen voor iemand die vind dat er te weinig criminals gerelateerde vragen zijn.
    Ik vind dat er juist te weinig 'onzin' topics zijn hier! Iedereen is gewoon veel te serieus!
    Niet leuk!
    Nee echt!
    Ik meen het!
    Geloof me dan!

Totdat Stefan en Koen terug zijn van vakantie ben ik weer actief. Daarna ben ik weer weg ;)

• Wat is er slecht aan de naam?
    Ik vind het juist goed bedacht, veel mensen kennen hem ook.
    En in google is hij ook ruim en goed gerankt.
    Snap het nut er niet van om dit nu ineens weer aan te passen.

• Ik geloof je!
    Ben het met je eens!
    Je hebt helemaal gelijk!

Het punt is, dat stel ze zouden kiezen voor een andere domein, welke zou je dan moete nemen, en wat spinazie zegt, om dit dat te tonen heb je een domeinnaam van 200 letters..

Dus het is gewoon niet nodig...

MVG Georgo ( Ik ben spinazie eten;) )

• Citaat van SvenB

Klopt, 1 en al crime hier, trouwens:$ noem eens eventjes 2 topics bij de recente topics die over crimes gaan ( linkerkant van website)..?:O

Slaat nergens op, zitten hier genoeg mensen die willen leren en niet lui zijn.
    Die andere mensen moet je gewoon omheen kijken en negeren, doe ik ook al aardig tijdje.
    Als iets je niet bevalt ga je toch niet direct naamsbekendheid veranderen.
    Heb je enig idee hoelang de naam al bestaat, in google krijg je ook voldoende resultaten.

Dus het domein veranderen vind ik beetje domme gedachten, dan kan je weer vanaf 0 beginnen met alles.

• Citaat van website2010

Nou ik vind wel dat SvenB gelijk heeft.
    De eigenaar had beter een andere naam kunnen nemen.
    Maar, toch ben ik blij dat ik deze site gevonden heb :)

Waarom een andere naam in vredesnaam, hij bestaat al ongeveer sinds 2006.
    Moet je dan ineens 4 jaar aan naamsbekendheid opgeven omdat het niet goed is volgens jullie?
    Ze hebben dagelijks steeds meer bezoekers dus snap het nut er niet van dit allemaal ineens op te geven voor een andere naam.

• Citaat van Axl_H

U kunt dit beter bespreken met de eigenaar(koen rens)

Dat is niet nodig, hij gaat sowieso afwijzen.

Totdat Stefan en Koen terug zijn van vakantie ben ik weer actief. Daarna ben ik weer weg ;)

• Nadelen van een andere domein naam nemen:

- JE moet weer naamsbekendheid krijgen
    - Je betaald wel weer voor 4 tot 5 andere domeinnamen
    - Je staat heel laag in de google rang
    - Het is heel moeilijk om een andere domein naam te nemen, vooral als je er een .nl .com .net .eu enzo bij wil nemen
    ------------------------------

Voordelen die ze nu hebben:

Ze hebben naamsbekendheid
    staan hoog in de rang lijst van google
    kosten lopen gewoon door met deze domeinnamen.

MVG Georgo

• + 1 voor Georgo.

Meer valt er niet aan toe te voegen, je begint weer vanaf 0.
    Mensen kennen eenmaal CriminalsPoint, ook al zijn ze er een tijd niet geweest.
    Bovendien als je dan een nieuw domein neemt, moeten soieso deze huidige 4/5 domeinen minimaal een halfjaar doorlinken naar de "nieuwe domeinnaam". Om zo de mensen die er niet vaak komen, toch weer de goede kant op te sturen;)

Wat is er in hemelsnaam mis met dit domein?
    Ik tel nu 4 topics die over criminals gaan.. Ik zie er in velden of wegen geen reden voor.

• Citaat van Superior

Waarom een andere naam in vredesnaam, hij bestaat al ongeveer sinds 2006.
    Moet je dan ineens 4 jaar aan naamsbekendheid opgeven omdat het niet goed is volgens jullie?
    Ze hebben dagelijks steeds meer bezoekers dus snap het nut er niet van dit allemaal ineens op te geven voor een andere naam.

Euh, ik denk dat u het niet goed begrijpt.
    SvenB kaart alleen aan dat hij het ( onder voorbehoud ) tijd vind voor een nieuwe domeinnaam voor het huidige criminalspoint.com. Dat is zijn persoonlijke mening en hij wilt deze met andere delen en de mening van anderen te weten komen.
    Snapt u het nu? En ja ik ben het deels met u eens, over de bezoekersstatistieken enz. Maar ik ben het ook met SvenB eens dat deze naam misschien niet de perfecte was, maar om nu drastisch te veranderen in domeinnaam vind ik nu ook weer niet de oplossing.

• website2010
    We moeten aan het niveau op criminalspoint werken, de naam is slecht door mensen die niks snappen maar alles willen.
    we moeten met ze allen werken om het niveau omhoog te krijgen, zo word de naam weer zoals hij was.

Ik zit hier al sinds V1 en weet dat toen het niveau redelijk goed was.
    Als je mensen krijgt die niks zoeken en alles steeds maar vragen vertrekken er veel mensen.
    Beetje logisch aangezien ik ook geen zin heb om alles steeds voor te kauwen.

Komt dus niet door de naam maar door ons zelf, domeinnaam heeft er verder niks mee te maken :cheer:

• Ok, dan hebben we de volgende vraag voor de mensen die wel een andere domein naam zouden willen zien:

- Welke domein naam zou jij kiezen?:

- Wat zijn hier de voordelen van?:

- Lukt het om deze domeinnaam ook in, .com .net .eu .nl te krijgen?:

- Zal deze domeinnaam meer bezoekers trekken:

- Is ht verstandig om uberhoupt een andere domeinnaam te nemen, en om 4 jaar naamsbekendheid op tegeven?:

Ben benieuwd wat jullie ervan maken.

MVG Georgo

• - Welke domein naam zou jij kiezen?: criminalspoint

- Wat zijn hier de voordelen van?: bekendheid en bezoekers

- Lukt het om deze domeinnaam ook in, .com .net .eu .nl te krijgen?: is al aanwezig en werkend

- Zal deze domeinnaam meer bezoekers trekken: doet het momenteel al

- Is ht verstandig om uberhoupt een andere domeinnaam te nemen, en om 4 jaar naamsbekendheid op tegeven?: nee waarom zou je dit überhaupt doen?

• @ superior

Maar wij hebben de naam toch niet gekozen?^o) En dat komt door de mensen die hier hulp vragen en gelijk afgekeurd worden.
    Kom even terug op Georgo:

- Welke domein naam zou jij kiezen?: Iets bijv. als Script master/site/point. Of iets als. Criminal scripts/sources ed.

- Wat zijn hier de voordelen van?: Duidelijker ( dan de huidige domeinnaam ), zelf dacht ik toen ik de naam zag aan een RPG.

- Lukt het om deze domeinnaam ook in, .com .net .eu .nl te krijgen?: Als er een van deze domeinnamen vrij zijn wel ja.

- Zal deze domeinnaam meer bezoekers trekken: Misschien wel misschien niet, het zal sowieso duidelijker zijn voor mensen die op zoek zijn naar een site als deze.

- Is ht verstandig om uberhoupt een andere domeinnaam te nemen, en om 4 jaar naamsbekendheid op tegeven?: Neen, Dat heb ik ook al gezegd. Maar doorlinken zou ook kunnen als hier de financiele mogelijkheden toe zijn. Dit kan ook meer bezoekers betekenen.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!