Mening omtrent Crew

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • I dont care, ik moderateer zoals ik dat doe kom maar eerst eens met argumenten die waar zijn en waar ik iets mee kan. Personen die alleen maar zeuren over een 'onterechte' ban maar er naar een dag niet meer overpraten zijn zeur mensen. Zoals ik al zei mocht iemand problemen met een ban hebben stuur een privebericht ik haal zo 1,2,3 de regel uit het regelement. ;)

• Joshua je kan zegen wat je wilt maar iedereen weet het

Je geeft gewoon bans om dat je het leuk vind
    Punt uit

2: Je kan niet eens goed scripten
    En je zit toch in de crew waarom>> geen idee:S

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 02.03.10 15:26:06:
    JoshuaEn als je niet tegen de Waarheid kan Watfock doe je dan hier

Gr snoopdogje

Eigenaar van Rpgkeuring.nl
    Met Rpgkeuring loopt het super goed

• Argumenten kunnen privé ;)

Snoopdogj en Abbadon, mannen, dimmen.
    Stop met altijd alles te bekritiseren en leer er mee leven (xD)

Door jullie aanvallen op de crew, bereiken jullie het omgekeerde van wat jullie willen bereiken:

1) Ik heb net 30 minuten geinvesteerd in enkel en alleen dit topic, om alles te bekijken, na te lezen en uit te zoeken - inclusief deze reactie.
    Puur verloren tijd voor iedereen en brengt niets bij.

2) Hoe meer jullie tegen de crew en de regels in gaan, hoe harder wij moeten optreden, hoe meer jullie in opstand komen, hoe harder wij moeten optreden, hoe meer jullie in opstand komen, hoe harder wij moeten optreden...
    Jullie starten een vicieuze cirkel en juist met deze regels en juist door het strenge optreden van de crew kunnen wij dit doorbreken. Dankzij de banpunten weten we zeker dat jullie verplicht tijd hebben om af te koelen (h)
    We kunnen er niet van uitgaan dat jullie de cirkel zelf doorbreken en stoppen, dus hebben wij geen keus dan meteen dit soort zaken aan te pakken.

3) De gemiddelde leeftijd op deze site vereist een strengere aanpak. We kunnen niet zomaar alles tolereren, want dan klagen de vaste leden dat de kwaliteit naar beneden gaat.
    Wij verkiezen kwaliteit boven kwantiteit. Hiervoor moeten wij streng zijn.

4) Het banpunten systeem is misschien niet perfect, maar ervaring leert mij dat dit hetgene is waar mensen het snelste door leren.
    Als we eerst 3x een waarschuwing geven, duurt het zeker ongeveer een maand voor we ze een eerste keer kunnen straffen.
    Dit is veel te laat, het is beter om meteen te straffen na een misdrijf en telkens meer te straffen.
    Doet men iets mis, krijgt men tijdelijk geen toegang meer.
    Probleem opgelost. Meteen voelbaar.
    Doet men weer iets mis, krijgt men nog langer geen toegang.
    Denk je echt dat men dan op den duur hier niet op gaat letten?
    Ik denk niet dat mensen zin hebben om 3 dagen zich niet te kunnen uitleven op deze site...

Bovendien ben ik radicaal tegen systemen van 3 maand ban.
    3 Maand heeft statistich gezien 0,0 zin.
    Men leert hier niets van, want men komt niet op de site
    + na 3 maanden ga ik echt niet opeens terug gaan naar een site, ik ben en blijf dan voorgoed weg.
    Zelfs 2 maanden zorgt bij velen al dat men permanent weg blijft.

Ik ben voorstander van regelmatig kleine bans, toenemend in tijd, met vanaf de eerste keer al voelbare gevolgen. Net als in het echte leven.
    Komaan, zelfs ik lach met waarschuwingen...
    Met bans kan ik niet lachen, heb geen keuze, ik moet luisteren naar de regels van de site...

Ik weet dat dit zeeeeeer hatelijk voor jullie is,
    maar is enige manier om deze site met zo veel kritikasters, leefbaar te houden :p

• Ik denk ook niet, dat wij tegen jullie in gaan ofzo. En Joshua elke keer dat je mij bant, klopt dat ook met de regels en snap dat je de reactie verwijderd, maar je hoeft toch niet elke keer als ik een offtopic reactie geef mij meteen te bannen? Je kan toch ook gewoon de reactie verwijderen en zeggen let de volgende keer op. Ik vindt namelijk dat een offtopic reactie (die meestal niet heel erg offtopic is) dat je daar niet meteen voor geband hoeft te worden. Een waarschuwing vindt ik daarvoor genoeg ;)

• Ik heb je één keer verbannen, toen plaatsje er 2 in één topic en het bevatte totaal geen on-topic. Dan moet je toch een beetje begrip tonen vind ik zelf.

@Snoopdogje
    Je mag wel een beetje oppassen met wat je zegt, als ik nu echt lullig wilt doen is dit de laatste reactie wat je in die taal schrijft.

Citaat

?Typ in leesbare taal. MSN-taal of dergelijke varianten worden niet geaccepteerd.

Zorg niet dat je oorlog krijgt en begin niet steeds opnieuw nutteloze argumenten te verzinnen. Amen.

• Citaat van diestro

Ik denk ook niet, dat wij tegen jullie in gaan ofzo. En Joshua elke keer dat je mij bant, klopt dat ook met de regels en snap dat je de reactie verwijderd, maar je hoeft toch niet elke keer als ik een offtopic reactie geef mij meteen te bannen? Je kan toch ook gewoon de reactie verwijderen en zeggen let de volgende keer op. Ik vindt namelijk dat een offtopic reactie (die meestal niet heel erg offtopic is) dat je daar niet meteen voor geband hoeft te worden. Een waarschuwing vindt ik daarvoor genoeg ;)

Zoals ik Koen nu hoor, lijkt het erop dat mensen als Snoopdogje het verpesten voor de normale leden. Offtopic moet kunnen, ik zeg niet dat je geen grenzen moet leggen, maar een plagerijtje moet af en toe mogelijk zijn.

Het komt er waarschijnlijk op neer dat mensen die alleen maar kunnen zeuren er uiteindelijk voor zorgen dat de rest afgestraft wordt op dingen die men eigenlijk door de vingers zou moeten kunnen zien, omdat zij degene zijn die ervoor zorgen dat de crew strenger moet optreden.
    Het lijkt erop dat zij in élk geval winnen, aangezien zij de website alleen maar willen terroriseren.

Gelukkig heb ík op dit account nog geen verbanning gehad die onterecht was.

Totdat Stefan en Koen terug zijn van vakantie ben ik weer actief. Daarna ben ik weer weg ;)

• Kijk een geintje mag, maar dan moeten er geen 10 mensen op gaan reageren het topic zelf moet er natuurlijk niet onder leiden. Mensen zeggen wel dat ik een enorme zeikerd ben maar als ik dit werkelijk zou zijn had ik toch al heel wat meer mensen verbannen.

• Citaat van Joshua

Kijk een geintje mag, maar dan moeten er geen 10 mensen op gaan reageren het topic zelf moet er natuurlijk niet onder leiden. Mensen zeggen wel dat ik een enorme zeikerd ben maar als ik dit werkelijk zou zijn had ik toch al heel wat meer mensen verbannen.

Waaronder ik...

*Vraagt zich af wanneer dit topic gesloten gaat worden*

Totdat Stefan en Koen terug zijn van vakantie ben ik weer actief. Daarna ben ik weer weg ;)

• Waar slaagt dit op? Als je mij in real life zou kennen zou je weten dat ik de schuld niet op andere steek, zo ben ik niet, ik verwijs er alleen maar naar dat ik over dat systeem niet beslist heb.

En je bent hier nog maar een maand of zo, en je doet precies of je me al jaren kent .. triest om zo'n vooroordelen te uiten over iemand die je niet in werkelijkheid kent.

En als je dan toch iets te zeggen heb onderbouw je mening, want dit soort reacties boeien mij totaal niet omdat ze nutteloos zijn en ik hier niets mee ben.

Leer jij maar eens het verschil tussen de schuld geven en een verwijzing maken i.p.v in dit topic te reageren ;).

• Wat ik echt totaal niet snap is t volgende: Er zijn regels, en sommige mensen houden er zich niet aan. En dan maar boos worden waarom ze een banpunt krijgen.

• Dat bepaal jij niet, het is net gezellig en de mensen kunnen hier alles kwijt :)

• Een slotje erop beoordeelt een crewlid wel.

Bovendien sluiten we op aanvraag bijna geen topics meer, omdat er vaak een slotje word aangevraagd als het werkt. Maar een betere oplossing niet meer gegeven kan worden;)

Ik hoop dat de leden in de toekomst eerst beter de regels doornemen en dan aan komen waaien met klachten.
    Dit gebeurt nu veelal niet, waardoor je een kloof krijgt tussen crew en leden.. Wat wij niet willen, wat jullie niet willen.

• Citaat van Robin

R-Mijnten
    Misschien is het een optie om een optie te maken van "vraag opgelost" en dat de topictitel dan groen kleurt oid.

Hebben we in het verleden al keer gehad, hier wordt misbruik van gemaakt.
    Gaat op dat moment ook te snel dicht terwijl het misschien niet eens duidelijk is.

• Alleen topics sluiten die uit de hand lopen? Neem een voorbeeld aan PHPFZ. (Buiten het feit dat daar idioten zitten die denken dat elk niet-verenigingslid een regelrechte imbiciel is)
    Afijn, ongesloten topics werkt wel volgens mij...

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!